Mulla on noin Buffalo Rough Out- service bootit (samat kuin Joonalla). Vaatii melkoisesti sisäänajoa. Olen hieman kotona tehnyt tilaa isomman lepolestin ja kangastupon avulla. Kun eivät ole käytössä, niin pieniä kangastuppoja niihin paikkoihin josta ahdistaa ja sitten lepolesti sisään.

Tosin tuo venytys ammattilaisella on varmasti tehokkaampi ratkaisu.
Mä kyl ottaisin nyt Vibergit samassa koossa kuin Red Wingit. Omat on sen puoli kokoa pienemmät ja ei mahdu paksumpaa sukkaa tai sisäpohjallista, mikä on huono asia talvisin. Huomattavasti enemmän tilaa noissa RW:n kengissä, kun on puoli us kokoa isommat. Esim. Red Wing us8 ja Viberg us8 toimis paremmin minulle. Vibergeissä on pituutta, mut ei ne mitään erityisen isoja ole oman rajallisen yhden parin kokemuksen perusteella.

Mut joo, liian iso yhtälailla huono asia. Joskus vaikea tietää, mikä olis kaikkein paras koko. Aina ei ole mahdollisuutta tai rahaa koeajaa montaa eri kokoa kerralla.
Vibergiltä tuli chelseat myyntiin Mr. Porterille. Jokin tuossa lestissä vaatii vähän sulattelemista. Tuli myös uusi erä service bootseja joiden ulkonäkö ei pärjää vanhoille, oliko näissä nyt goodyear welt sen vanhan ja hyvin toimineen stitchdownin sijaan...

Kuva
Kuva
Taisivat jonkun prosenttiosuuden tuotannosta vaihtaa GYWiksi stitchdownin sijaan. Jotenkin imo SD näyttää monesti paremmalta näillä.
Vibergeissä taitaa olla aika korkea lesti yleensä, ainakin näin kuvia tiirailemalla..? Tulee itsellä usein se tilanne että nauhoitus menee aivan kiinni. Red Wingit ovat olleet harvoja poikkeuksia!
larzes kirjoitti:Tulee itsellä usein se tilanne että nauhoitus menee aivan kiinni.


ei tule tota ongelmaa ainakaan Vibergin 2030 lestillä, vaikka olisi matala jalkapöytä.
Entäs miten koko vertautuu vaikkapa RW:n 8-lestiin (Iron Ranger / Round Toe)? US9 pari mm liian lyhyt, US9,5 bueno paksulla froteesukalla.

Jos 2030:n lesti on vähän pitkähkö (tälle varmuutta), voisi US9 olla sopiva..?
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.