^ lähinnä tonne syksyyn hakisin rotsia. Bomberi on kai jees, mutta minulle se taitaa pudota kategoriaan "en osaa toimittaa". Vaatinee minusta aika muodikkaat ja katu-uskottavat muut releet eikä taida istua mun tyyleihin (jos niitä edes on).
Helpoiten taitaisi mennä ruskea mokkabomberi joka ei niin leimaudu natsilookkiin tai vaihtoehtoisesti kuvan mukaisesti muotivaatteeksi.
Viimeksi muokannut alspe, 06 Kesä 2016, 07:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alspe kirjoitti:Muita ehdotuksia vapaa-ajan takiksi joka olisi vähän ulkoiluhenkinen, vähän sporttinen mutta kumminkin vähän muuta kuin "Icepeak tai 8488"-tyyliä Intersportista.
Syksyllä kokeilemani Fjällraven Greenland No1 jäi mieleen pahasti, tuolloin en ollut valmis laittamaan reilua 200€ euroa takkiin. Nyt varmaan olisin kun kerran kuumotteli kokeilu niin. Huppuhan tuossa takissa tekee sen, että kovin "siistiin" pukeutumiseen se ei sovi.

Saa ehdottaa muutakin vastaavaa. Jonkinlainen vihreä M65 -viritys mulla on eli saisi olla vähän erilainen.

Ihan hyvin tuo sopii myös "siistiin" pukeutumiseen. Puvun kanssa en tosin käyttäisi. Huppu ei mun mielestä kuitenkaan ratkaisevasti vaikuta siihen "siisteyteen".

Toi on kai ollut myös J. Crewn mallistossa, joten niiden fittikuvia kannattaa katsella googlesta. Niillä on myös yleisesti ottaen aika hyvä maku, joten inspistä voi muutenkin hyvin hakea selailemalla niiden sivuja.

Vielä monikäyttöisempi on mielestäni (SL) Bedale joka menee niin verkkareiden kuin puvunkin kanssa. En tosin tiedä vastaako se sun tarpeita muuten.
Missä Helsingissä hyvä valikoima New Balanceja, varsinkin isompia kokoja (UK11)? Beamhillistä kyselin, mutta on vain paria mallia, joissa ei värit oikeen natsaa.
Boonie Hat täälläkin haussa. Täydellinen olis toi Sasquatchfabrixin mutta siitä ei kokoja. Snow Peakilla oli kans todella nätti Paraffin wax safari hat, mut loppu Oi Polloista. Jotain noilta linjoilta olis siisti löytää.
Erikson kirjoitti:Missä Helsingissä hyvä valikoima New Balanceja, varsinkin isompia kokoja (UK11)? Beamhillistä kyselin, mutta on vain paria mallia, joissa ei värit oikeen natsaa.


Roban Good Kicksissä on ainakin jonkin verran NB:n kenkää.
ritual kirjoitti:yooxista shadow projectia - musta A0302 SB BLAZER _ HOLLOWCORE METAL

yks jäljellä molempia kokoja L (M) ja XL (L), erityisesti tän rotsin kanssa size up

http://www.yoox.com/fi/49170345AN/item#dept=men&sts=sr_men80&cod10=49170345AN&sizeId=

Jahkailtua aikani päätin lopulta että haluan tuon rotsin. Nyt vaan vaikuttaa siltä että Yooxin varastokirjanpito ei pidäkkään paikkaansa ja tuo rotsi on oikeesti on loppu. Sen pystyy lisäämään ostoskoriin, mutta virheilmoitus tulee seuraavassa vaiheessa.

Mistäköhän tuon ylipäätään saisi ja tuohon hintaan?

Koko L olisi varmaan aikalailla ok kun kerran on size up.
^ multa löytyy sama takki oliivi/ruskea koossa XL. napitettuna toi alkaa hieman kiristää, oma ruumiinrakenne tyyppiä pitkä ja laiha L. Jos oon kesän loppuun mennessä kasvanut tai todennäköisemmin lihonut niin laitan torille myyntiin.

http://i.imgur.com/7o9dnxC.png

lähes samanlaisia rotseja tulee grailedissa ja ebayssa todella usein vastaan. overshirtin tapaan tech blazer-viritelmiä taitaa olla jokaisessa SI/SP-mallistossa.
Mr. Pihvinen kirjoitti:^Jos luulet että Aspesin vastaava koossa XL sopii paremmin napitettuna niin voidaan tehdä vaihtarit:)
yks shadow project vastaa kolmea aspesia... :D ei vaan, laitan muistiin että sulta löytyy korvike.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.