Täydellistä T-paitaa ei oo vieläkään löytynyt, joten ehkä seuraavaksi menee testiin toi M-koon pidennetty versio.
Mittojen puolesta tuosta L shortista pitäisi olla, tälle leveät hartiat ja tynnyriosaston rintakehä, vihdoin se missä hihat ei ole liian pitkät. Toivottavasti saapuvat vielä tällä viikolla.
Hyvä kuulla, että t-paidat on jämäkkää matskua. Täytyy laittaa tilaukseen, kun hintakin on jees. Omista t-paidoista Our Legacy ansaitsee ylistyssanat, mutta ei kiinnosta maksaa järjettömiä hintoja.

Tarvitseeko 185 cm longin vai menisikö normaali?
En tiedä, miten hyvin tuon paidan kohderyhmää on mietitty, mutta normaalikokoisella kauluksella olisi saavuttanut enemmän suosiota, ainakin tällä foorumilla. Ehkä noi minikaulukset myy Ruotsissa? Toistaiseksi jää kokeilematta.

Ite kans tykkäisin isommasta mut luulen et laajemmalle yleisölle toi pienempi voi toimia paremmin.
holipompeli kirjoitti:Hyvä kuulla, että t-paidat on jämäkkää matskua. Täytyy laittaa tilaukseen, kun hintakin on jees. Omista t-paidoista Our Legacy ansaitsee ylistyssanat, mutta ei kiinnosta maksaa järjettömiä hintoja.

Tarvitseeko 185 cm longin vai menisikö normaali?


Mulla on long eikä se ole mitenkään superpitkä. Vol kuitenkin olla, että long voi olla hieman liian pitkä teikäläiselle.
Mulle tuli collarit mustana ja harmaana. Harmaassa oli täälläkin aiemmin ilmoitettu viallinen helmaleveys. Asiakaspalvelu on ensiluokkaista, heti uutta matkaan ja palautin vanhan. Lupasivat vielä henk.koht. varmistaa, että uusi on mitoillaan. Musta oli jees, mutta jotenkin väri ei itselleni toiminut. Joten nyt mennään harmaalla. Paitaan olen tyytyväinen, otin koon M-short, joka on itselleni sopivan rento. Normaalisti käytän S-kokoa, mutta Asketin collarin rinnanympärys olisi ollut liian pieni S-koossa.
Mittailin eilen omia paitoja ja vertailin Asketin omiin numeroihin. Toi L-kokohan vaikuttais ihan helvetin isolta vai kuinka? Hartiamitassa oli mun omaan paitaan noin 5cm ero, joko mittasin väärin tai sitten nää Asketit on tosi isoja.

Tykkään aika napakasta fitistä, lyhyistä hihoista, pitkähköstä helmasta ja pienestä kaula-aukosta...oon about 189/88 ja ajattelin tilata M longia...meneekö metsään?
hansson kirjoitti:^184/87 ja mulla on M regular. Sanoisin ettet mee pahasti.


Oliko sulla myös kollaria tuolta? Sen koon arpominen on yhtä helppoa kun ton t-paidan. :D
Ei oo, muistaakseni olin ottamassa M Longia mutta navy oli out of stock kun tilailin t-paidat joten skippasin sillä kertaa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.