Täältä puuttui oma ketju hiustyyleistä. Samassa yhteydessä voi keskustella myös naaman alueen karvoituksesta.

Itseäni on alkanut kyllästyttämään pitkään harrastamani jakauksella pidetty päältä pidempi ja sivuilta/takaa lyhyempi kampaus. Jotain vaihtelua pitäisi keksiä. Tällä hetkellä houkuttelevimmalta vaihtoehdolta tuntuu kasvattaa hiukset hieman pidemmiksi, mutta jatkaa totutulla jakauslinjalla. Insipiraatiota tähän tarjoaa Scott Disick ja Patrick Bateman. Kusipää on aina hyvä look, erityisesti viiksillä.

Kuva

Kuva

Kuva

Pystytukka olisi tietysti näin kevään tullen kova, mutta en ole tarpeeksi swole.

Kuva
Itseäni vituttaa, koska parta ei karva.

Jostain syystä kova halu olis itselläkin kasvattaa hiukset vähän pidemmäksi näin kesän tullessa, varsinkin kun edellisestä käynnistä on jo hetken aikaa ja näin ollen alku on hyvä. Taidan kuitenkin hipsiä tästä tällä viikolla parturiin ja pysytellä perus Daniel-lookissa.

edit. hyvä ketjunavaus.

edit. tällä hetkellä letti itseasiassa hyvinkin pitkälle kuten Disickillä ykköskuvassa.
"Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville"

... sama ongelma. Tai kasvaa, mutta väliin jää sen verran härskiä hakkuuaukkoa, ettei ole tullut edes yritettyä pidempää kasvatusoperaatiota.
Hyvä ketju, tänks.

Oon ihan vitun kateellinen niille, joilla parta kasvaa kunnolla, koska itellä kyllä lähtee aina hyvään alkuun, mutta kasvu on kituuttamista, jolla tulee aika nopiasti seinä vastaan.

Ite oon kans miettiny, että kesäksi sais heittää jotaki radikaalimpaa lettiä kehiin... tää mun afro taas luo sille hyvät rajotukset.
Ennen tuli rokatua tollasella batemanilla mutta vanhemmiten alkoi tulemaan ehkä liian pahoja douche-viboja.
Nykyään ei jaksa enää föönailla lettiä taakse vaikka kasvustoa riittäiskin. Eikä oikeastaan muutenkaan mitään kikkailla eli aika tommosella princetonin jukolaversiolla mennään.
itsellä niin jäätävä hiuslaatu et suurin osa hiustyyleistä käytännössä mahdottomia. Pakko olla joko todella lyhyt (itselläkin tosin toi Arska-look taitaa mennä vasta ens kesälle) tai sit tarpeeksi pituutta ettei nouse töyhtöjä kauheesti päästä. Siksi tuollainen taakse suittu bateman on ainakin itselle oikeasti se helpoin ja käytännöllisin, vaikka periaatteessa tykkäisin ehkä enemmän siitä vähän lyhyempänä.

Plussana se et eipä tarvitse juuri parturilla käydä.
Tane kirjoitti:Oon ihan vitun kateellinen niille, joilla parta kasvaa kunnolla --


Tuskasi tuntuu täälläkin. Täytyy kuitenkin pitää karvoja naamassa ettei näytä 13,5-vuotiaalta. Aika harvalla taitaa oikeen kunnolla kasvaa.

Oon kateellinen myös niille, joilla on vahvat hiukset, oma letti on täysin muodoton vaalee päänmuotoinen klöntti ilman muotoilutuotteita.
Thos kirjoitti:Oon kateellinen myös niille, joilla on vahvat hiukset, oma letti on täysin muodoton vaalee päänmuotoinen klöntti ilman muotoilutuotteita.


Olis kyllä ihan hauska jos ois vähän paksummat hiukset, niin ei tarvis aina muokata niin paljon et saa ojennukseen. Mut eipä sille hirveesti voi mitään tehdä. Onneks parta kasvaa hyvin.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.