Myykää joku tämä mulle, en tiedä kameroista mitään (vielä) mutta olis kesän reissuille tarvetta erilliselle kameralle. Alkoi houkutella kun näin moni tämän heti osti, varmaan jälleenmyyntiarvoakin löytyy ellen innostu harrastuksesta?
Ei jumpe, olin jo lähes valinnut tuon Olympuksen PEN E-PL7 mutta tuo Panasonic todella sekoittaa pakkaa. Nythän Olympuksen hinta tuohon verrattuna on jo lähes puolet suurempi, tuskin on kuitenkaan puolet parempi?
Ei varmasti paljon eroa. Olyssä on kuvanvakaaja jota itse arvostan. Lopulta suurin ero on kuitenkin varmaan kameran käyttöliittymässä.
Millaisia nahkaisia kamerahihnoja foorumisteilla on? Lähinnä kompaktikoon kameroille.
Mietin, että ostaisinko kaulahihnan vai rannelenkin Canon G1x MkII:lle. 550g kamera, voi olla vähän painava roikotettavaksi kädestä kokoajan?
Kaulahihna aina. Saa kädet oikeasti vapaaksi eikä ranteessa roikkuva kamera lyö mihinkään tai lipsahda ranteesta ja tipu.
juha kirjoitti:Kaulahihna aina. Saa kädet oikeasti vapaaksi eikä ranteessa roikkuva kamera lyö mihinkään tai lipsahda ranteesta ja tipu.


Jep kyllä mä kans kaulahihnaa olen enemmän miettinyt, varsinkin kun G1x painaa yli puoli kiloa. Toisaalta takatelkkarista kuvattavan kaulahihna pitää olla tarpeeksi pitkä, siinä mielessä kädessä roikkuva on paremmin kuvausasennossa.

Ääh, miksi en vaan pidä peilijärkkäriä, on se niin päällikkö kun valokuvataan.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.