Itse en yleensä juurikaan kovasti lämpenen noille 0-aukkoneuleille, satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta.

Poolokaulusneuleet taas sitten ovat aivan toinen juttu. Jos ei olis duunin puolesta pakko välillä kiskasta kauluspaitaa päälle, voisin hyvin mennä syyskuulta maaliskuulle vaan niillä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Drumohr.
DressLikeA kirjoitti:Poolokaulusneuleet taas sitten ovat aivan toinen juttu. Jos ei olis duunin puolesta pakko välillä kiskasta kauluspaitaa päälle, voisin hyvin mennä syyskuulta maaliskuulle vaan niillä.

Komppaus. Tosin kyllä diggailen myös O- ja V-aukkoisia neuleita, mutta poolokaulus on monestakin syystä oma suosikki.
Itse diggailen poolokauluksia ikään kuin periaatteessa ts. aina nähdessäni fiilistelen tuollaisten rouheiden poolokaulusneuleiden ulkonäköä, vaikken omista kovinkaan montaa, rouheina tai ei. Eli mulla kovin harvoin käytössä.

Pitäisi varmaan hankkia yksi tuommoinen aran-henkinen, josko se saisi käyttöä talvella.
joona kirjoitti:muutama poiminta endclothingin (neule) valikoimasta
Kuva


Jacquard-neuleet ja etenkin fair islet tuntuvat tulevan nyt joka paikassa vastaan. Howlinilla vaikuttais olevan se homma hanskassa. Jollain kokemusta noiden kamoista?

Drakesin visiitin jälkeen jäi kuumottelemaan kuviollinen shetland. Livenä toi oli jotenkin huomattavasti vähemmän possunpunainen.
Kuva
Saattaa olla että kohta on - jos / kun tulevat työkuviot menee kuten pitää olen taas pikapuoliin säännöllisen kuukauspalkan nauttija. Sitte lähtee howlinia pukin konttiin.
uros taas löytäny uuden japsiblogin, ku ketjut on täynnä kaikenmaailman ruohosta väsättyjä neuletakkeja jne...

Mutta joo, tästä Hackettin rotsista diggailen, pitänee käydä katsastamassa.

Kuva
2-rivisillä voittoon. Näin se vaan on.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Alimmassa kuvassa näkyy tuo SuitSupplyn SOHO-mallin olkapää,joka tosiaan on varsin pehmeä ja hyvä näin.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.