Otanko Uniqlon villaneuleissa koon M vai L? Mulla on pari vuotta vanha merino koossa M ja Cotton/Cashmere koossa L ja molemmat toimii hyvin. Strategiset mitat 187/90
Pari päivää vanhat Edwin 55-selvedget jalassa, vois olla hyvä vaihtoehto laadun ja hinnan puolesta. En oo APC:ta omistanut, mutta käsittääkseni tää leikkaus on aavistuksen enemmän tapered, eli polvista ylöspäin tilaa kauttaaltaan.
mbch kirjoitti:Otanko Uniqlon villaneuleissa koon M vai L? Mulla on pari vuotta vanha merino koossa M ja Cotton/Cashmere koossa L ja molemmat toimii hyvin. Strategiset mitat 187/90


Strategiset mitat täällä täsmälleen samat ja kaikki Uniqlon neuleet toimii koossa L. Riippuu toki mistä tykkää, luulen että M menisi päälle mutta sitten onkin vaikeampi ujuttaa kauluspaitaa alle jne.
Fossé Colline kirjoitti:
mbch kirjoitti:Otanko Uniqlon villaneuleissa koon M vai L? Mulla on pari vuotta vanha merino koossa M ja Cotton/Cashmere koossa L ja molemmat toimii hyvin. Strategiset mitat 187/90


Strategiset mitat täällä täsmälleen samat ja kaikki Uniqlon neuleet toimii koossa L. Riippuu toki mistä tykkää, luulen että M menisi päälle mutta sitten onkin vaikeampi ujuttaa kauluspaitaa alle jne.


Itselläni puolestaan mitat 188/87 ja oma valintani on M. Mutta makuasioita nämä ovat, riippuu siitä millaisesta fitistä pitää.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.