Onko merkin cardigan merinovillaisena tasan yhtä ohut kuin muutkin merinovillaneuleet?
Mietin sellaisen tilaamista, mutta pitäsiköhän cardigan ottaa hieman erilaisena. Lambwoolina vähän paksumpi?
Luulisin, että on. Ainakin crew neckit ja roll neckit ovat täysin samaa matskua.
Riippuu vähän millaiseen käyttöön oot hankkimassa. Ohut merino soveltuu hyvin käytettäväksi myös irtotakin alle. Paksumpi cardigan soveltuu paremmin vähän rennompiin setteihin.

Itelle on tulossa tuo chesterfield varmaankin huomenna.
Yritän lisätä kuvia mahdollisimman pian.
alspe kirjoitti:Onko merkin cardigan merinovillaisena tasan yhtä ohut kuin muutkin merinovillaneuleet?
Mietin sellaisen tilaamista, mutta pitäsiköhän cardigan ottaa hieman erilaisena. Lambwoolina vähän paksumpi?

Mulla on viime talvelta merino-cardigan ja se on erittäin ohut. Puvun takin alle hyvä, muuten en oikein saa toimimaan.
Laitoin kanssa tilaukseen nyt noi molemmat (chesterfield ja peacoat) eilen. Toivottavasti osuu, kun palautus maksullista..

Oon kyllä käyttänyt tota merinoneuletakkia ihan farkkujen ja ocbd kanssa ja en ite oo nähny siinä mitään ongelmaa.
Itselle merinoneuletakki ollut aika 5/5 ostos, tarpeeksi lämmin ja kuitenkin suht ohut. Yli vuoden rankan käytön jälkeen kyllä on nukkaantunut, minkäs teet.
Tadu kirjoitti:
alspe kirjoitti:Onko merkin cardigan merinovillaisena tasan yhtä ohut kuin muutkin merinovillaneuleet?
Mietin sellaisen tilaamista, mutta pitäsiköhän cardigan ottaa hieman erilaisena. Lambwoolina vähän paksumpi?

Mulla on viime talvelta merino-cardigan ja se on erittäin ohut. Puvun takin alle hyvä, muuten en oikein saa toimimaan.


Tätä juuri tarkoitin, on se varmasti samaa materiaalia. Jos cardigania pitäisi näin niin ei se ehkä ihan ohut lirvu saisi olla. Puhumattakaan sitten jos sitä pitää ilman krakaa. En tiiä..
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.