hyvä, ns oikea logo, ei haittaa (y) voi olla et vaikutelmani on väärä, mutta lintulogon bongatessani oletan et sen käyttäjä on kiipeilijä (olettaen et habitus vastaa)

mut joo, on ton lafkan taso tainnut mennä alaspäin, kiinnostaa tyyppaa silti. Varsinaisiin kiipeilykamoihin oon ainakin ollu tyytyväinen. Tossa LEAF-sarjassa on myös kiinnostavaa kamaa.
albert kirjoitti:Perus-arcteryx on ollut pettymys itelle odotuksiin nähden. Gamma SV on ollut ok, mutta Sigma SV:stä on irronnut liimaukset sieltä täältä. Takuukaan ei noita vikoja kata Euroopassa, kun ostin takin jenkeistä..


Mulla hyvin paljon kaytetty soft cell takki kavi juuri huollossa. Ostettu Suomesta 6 v sitten, otin Australiassa yhteytta ja pyysivat suoraan lahettamaan. Ja korjasivat erittain hyvin reian hupussa, revenneen teippauksen helmasta ja viela riipustus loopin uusivat. En tieda miten tosta paremmaksi takuu voi menna. Mulla ei ole mitaan ongelmia suosia naiden tuotteita tossa kategoriassa.
No tästä on 3 vuotta, mutta Camun kautta alunperin kyselin. Sieltä olisivat heittäneet korjaukseen samointein, mutta ryxin kaverit olivat eri mieltä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.