Hyvä ketju!

Omat suosikit on kyl noi og yeezy boostit, pitää yrittää poistaa. Lyhytvartisinakin kyl periaattees kiinostelee.
Oon kyl digannu tota mallistoa. Toimiva meininki, etenki kenkäpuoli on vahva. Iso FAIL Nikeltä päästää käsistä.
Kukas muuten duunas ekana noita "tarroja" jalkapöydän päälle? Mulla tulee ikuisesti Creative Recreation mieleen noista, mikä ei ole hyvä juttu...
Tuntuu, että näiden kamppeiden kanssa ei niiden ulkomuodosta voi päätellä oikeastaan mitenkään sitä, kuinka väki niihin reagoi. Ainakaan itse en siihen pysty.

Olenko kyvytön ja jääkö multa jotain keskeistä näkemättä, ja voiko joku selittää mikä esim. noista Yeezy bootseista tekee toimivat? Onko näiden arviointiin edes olemassa mitään perusperiaatteita/arviointikriteerejä (toimivuus tai siisteys ei käy), jotka erottaa hienot kamppeet noloista, vai onko keisarilla uudet vaatteet?
Kengissä just sopivan next level-meininki. Toisaalta ei ole tyydytty vaan lisäämään eri väristä rompetta ja kilkettä vanhan aihion päälle, mutta toisaalta homma ole myöskään lähtenyt täysin lapasesta. Jos vertaa johonkin dick owens tai raf simons adduihin, niin meininki on itseasiassa lähes konservatiivista. Jos näitä taas vertaa niken aikaisiin yeezyihin, niin on tultu joku 100000 valovuotta eteenpäin. Ostaisin jos ois pinkkaa.
Lauri kirjoitti:Onko näiden arviointiin edes olemassa mitään perusperiaatteita/arviointikriteerejä (toimivuus tai siisteys ei käy), jotka erottaa hienot kamppeet noloista, vai onko keisarilla uudet vaatteet?

Periaatteessa samat arviointikriteerit kuin "klassisessa" miestenpukeutumisessakin, mutta aikajänne on lyhyempi, mistä johtuen arvioijan pitää olla paremmin pulssilla.

--

Kengissä on hauskasti enemmän Niken muotokieltä kuin Adidaksen. Varsinkin Free OG olisi hyvin voinut olla esikuvana:

Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.