Kenellä oli vuoden 2014 parhaat #tyylit

Äänestys päättyi 15 Tammi 2015, 12:20

oktopushup
25
45%
jyysopeltonen
26
47%
nikoimpio
4
7%
 
Ääniä yhteensä: 55
Koska instagramin vahva osuus tyylien kehityksessä on jatkunut, myös tänä vuonna on (pelkkään mtop-ketjuun postaamisen sijasta) paikallaan tarkastella sitä, kenellä käyttäjällä oli vuonna 2014 "kovimmat" IG-#tyylit.

Kyse ei siis tässä kategoriassa ole pelkästään #tyylit-tagilla varustetuista kuvista, vaan siitä, kenellä foorumin käyttäjistä on visuaalisesti siistein elämä (lol) ja kuka mm. mtop-seteillään on toimittanut linjakkaimmin. Ehdokkaita valittaessa arvoa on annettua myös postaamistiheydelle, "tykkäyksille" ja hashtagien määrälle.

Viime vuonna voiton sarjassa vei awardsien kuninkuuden kahdella pystillä napannut Oktopus.

Ja ehdokkaat ovat...

1) Oktopus (oktopushup)

Viime vuoden voittajaa ei tänäkään vuonna voitu sivuuttaa. Jos palkinto jaettaisiin postaamistiheyden ja innokkuuden perusteella, voisi miehen palkita jo tässä vaiheessa. Hienosti ja taidolla otettuja kuvia, kenkiä, tyylejä, kahvia, ruokaa ja marjanpoimintaa - kaikkea sitä mitä kalliolaiselta hipsterin ja metsuritoimistoseksuaalin risteytykseltä voi odottaa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Lisää kuvia instagramin puolelta @oktopushup.

2) Pepe (jyysopeltonen)

Toinen ehdokas nousee ehdokkaaksi ylläpidon joukoista, vahvalla skandiminimalismilla, vuoden loppua kohti kiristyneellä postaustahdilla, Rolexilla ja Common Projectsin tennareilla. Seuraajamäärä on huimassa kasvussa ja taidokkaalla hashtagien käytöllä sen voi odottaa jatkuvan myös tulevaisuudessa.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Lisää kuvia instagramin puolelta @jyysopeltonen

3) Tauno (nikoimpio)

Kategorian kolmannen ehdokkuuden tänä vuonna nappaa pohjoisen taitelija, tekijämies Oulusta eli foorumin kenkävelho tauno. Kenkiä, taidetta, urheilua ja hotellimaisemia.. Ja #tyylit hallussa. Mitäpä sitä muuta mies tarvitsisi...

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Lisää kuvia instagramista @nikoimpio

Eli kuka hallitsi tänä vuonna, kenellä oli siisteimmät #IG-tyylit?

Äänestysaika päättyy 15.1.2015 klo 24.00
Ääni Pepelle. Sen verran puhdasta suorittamista ollut viime aikoina, ja erityisesti viimeisen parin kuukauden setit (uusi kamera? parempi kuvankäsittely?) ovat olleet voittoa.
^Mä oon niin out. Aina kuvitellut että insta on softa johon kuvataan kännykkäkameralla ja sitten laitetaan hassuja filttereitä. Tane vie jo osittain siksi että meillä on Suittarin samikset ruutupuvut.
Spectator kirjoitti:^Mä oon niin out. Aina kuvitellut että insta on softa johon kuvataan kännykkäkameralla ja sitten laitetaan hassuja filttereitä. Tane vie jo osittain siksi että meillä on Suittarin samikset ruutupuvut.


Siis tarkoitin uutta puhelinta, jossa parempi kamera — näin kävi ainakin itselleni — enkä sitä, että ottaisi paremmalla kameralla kuvat jotka käsittelisi tietokoneella ja sitten säätäisi jotenkin Instagramiin.

Oon itse laittanut tuonne ehkä neljä filmikameralla ottamaani kuvaa osana mustavalkokuvahaastetta. Muuten kyllä oon tietynlaisen purismin kannattaja tämän suhteen. Enkä jakele mitään tekstejä tai muiden ottamia hassuja kuvia tai muutakaan sellaista.
Mustekalalle ääni, ehdottomasti yksi suosikkiseurattaviani. Jatkuvasti todella hyviä kuvia ja mukavaa fiilistelyä. Kunniamaininta myös Myyrälle vaikka ei ehdolla olekaan!

Itselläkin sama, eli uusi puhelin aktivoinut aika hyvin tuolla instan suunnalla.
Kaksi ensimmäistä itsellä seurannassa. Oktopusilla feed kokonaisuudessaan monipuolisempi ja visuaalisesti askeleen edellä, mutta rättikuvista Pepe saa enemmän tykkäyksiä. Vaikea näistä valita, mutta nyt meni ääni niukasti Pepelle painotuksen ollessa tyyleissä.
oktopus kirjoitti:Ääni Pepelle. Sen verran puhdasta suorittamista ollut viime aikoina, ja erityisesti viimeisen parin kuukauden setit (uusi kamera? parempi kuvankäsittely?) ovat olleet voittoa.


Thanks! Uusi puhelin sekä filtterien (vscon hypebeast -filtteri on kova ja toimii hyvin tällaiselle yli-ikäiselle fuccboille) ja kuvien kanssa skarppaaminen näköjään tuottavat tulosta.

Tämän vuoden muista ehdokkaista voi todeta seuraavaa:

Oktopusin fiidi on kyllä yksi laadukkaimmista ns. yleiseen menoon keskittyvistä ja toimii hyvänä ikkunana aitoon hipsterimenoon - on kahvia, pyöräilyä, kaupunkipalstan viljelyä, Kallion fiilistelyä ja kaikkea muuta asiaan kuuluvaa. Aktiivisuus on myös omaa luokkaansa, joten jatkuva kovan tason ylläpitäminen on kyllä hatunnoston arvoista. Myyrä (@jeccumahoy) oli ymmärtääkseni bubbling under, mutta jäi ehdokkaiden valinnassa lopulta oktopusin jalkoihin osin samantyylisen sisällön takia.

Taunolla on taas asiallisia taidejuttuja ja tasaista suorittamista asujen osalta. Muutenkin Oulun miehellä on tyylikäs elämä hallussa, mikä tulee esiin muun muassa hotellivalinnoissa. 5/5
Alkupostaukseen jäi tosiaan kirjoittamatta, että bubbling under-sarjassa oli mukana muutamia nimiä, jotka joko postaustiheyden puutteen, vähäisen foorumiaktiivisuuden sekä osittain nimettyjen ehdokkaiden "kilpailevan sisällön" johdosta jäivät vielä vaille ehdokkuutta, mutta joilta odotetaan tänä vuonna kovaa panosta IG:n puolella... Näitä ovat muun muassa..

@jeccumahoy

@mrtomik

@henrikreimavuo

Eli ei muuta kuin #tyylit / #tyylitfi käyttöön ja sisältöä tuottamaan...
Lue lisää alueelta Kehitys ja yleinen tai katso uusimmat viestit.