Beamsin irtotakin ja neuleen sekä Diemmet. Erityisesti muutaman vuoden vaiheilujen jälkeen Diemmejen koko olisi voinut osua oikein...
Apinat saapui ja nää todella on ainoastaan japanissa UK 7.5 kokoa.. fuuuu! Kelasin, että koska mulle menee myös sliikit UK 7 koon kengät + Trickersiltä jo yhdet UK 7 koossa, niin vaikka olis sen puoli kokoa kokomerkintäänsä pienemmät, niin ei tulis ongelmia. En uskalla edes tililtä katsoa, paljon näille tuli yhteensä hintaa pohjan vaihdon kanssa.. mutta jos eivät tästä veny niin tulipahan taas potentiaalisesti melko kallis opetus. Kärjistä ovat siis melko lyhyet ja todella tiukat ollakseen kokoa UK 7,5.

Osaako Barbarossa (tai jos jollain muulla on ollut apina bootseja) sanoa, onko tää yleistä ja venyykö käytössä? Leveyssuunnassa ei varmaan puhuta paljosta ja siinäkin ainoastaan varpaiden osalta, mutta pituus vähän arveluttaa, koska mitään käyntivaraa ei juurikaan jää.
Ton mallisia venyttä iisisti suutarin venytyslestillä puolisentin pittuutta ja leveyttä enemmänki. Kotikonstein ei harmillisesti onnistu, kun noi venytyslestit on tollasia puolikengille tarkotettuja "takaavedettäviä".
Okei, kiitos Tane! Pelastit mun päivän, päätinkin jo näitä katsellessa, että joko nahka taipuu tai sitten varpaat painuu pikkuhiljaa kasaan, näistä en ilman kunnon tappelua luovu..
En osaa sanoa. Monofixin Tonille veisin jos olisivat omani.
Mulla on kanssa ne polle twotone Trickerit japanilaisilla kokomerkinnöillä.
Tänään saapui 2 rotsia suittarin kevätmallistosta, yksi talvimallistosta ja vielä housut talvimallistosta. Jumalauta kaikki lähti takas. Yhden (ja tietty sen ainoan talvimallistoa olevan) kelpuutan isommassa koossa, muut joutaa mennä.

Yksi rotsi on vielä tulossa, eiköhän sekin tohon rumbaan mene. Mielettömiä huteja. Perkeleellinen säätäminen parin vaatteen ostamisessa, ja nyt pari kesätakkia joutuu jostain pierasemaan. Ja samassa sekoilussa huomasin kasvaneeni ulos lempirotsistani. Kesä näyttää orvolta.
En muistanutkaan miten vituttavaa on olla kipeä. Varsinkin kun siihen lisää sen, että olisi oikeasti asioita, jotka pitäisi saada tehtyä.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.