Koska tämä näyttää olevan yleinen Meermin-kimppatilausketju, niin laitetaan heti tähän perään:

Meerminillä näyttää olevien aika asiallisia balmoral (dress) bootseja mto-valikoimassa. Tiedättekö, minkälainen hyöty on tilata kimppana esim 10 kpl tällaisia vs. yksin tilaaminen? Mikäli hyötyä on, niin löytyisikö kiinnostusta tällaisiin kevyempiin bootseihin? Voisi olla esim musta ja vähän jotain brogueta, esim toecapin muodossa.
Jos käytäntö ei ole muuttunut niin suuremmissa määrissä ei mene MTO lisää. Eli pääsee noin 50-100 € halvemmalla. Mun viime MTO:sta aikaa nyt yli vuosi joten tää voinut muuttua.
En osaa sanoa riittääkö määrä, n. 10 henkilöä mainittiin minimiksi. Itse en ole aiemmin ollut yhteydessä Meerminiin, joten mulla ei ole kokemusta kuinka homma pelittää. Jos joku haluaa ottaa kopin, niin vapaasti. Omat resurssit on lähiviikoiksi buukattu, joten mulla menee selvitystyö ainakin kuukauden päähän. (duunissa hässäkkää, toinen lapsi syntymässä muutaman viikon sisään ja muutto samaan kasaan)
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.