Tänne keskustelua urheilu(tapahtumi)sta. Aiheelle ei varsinaisesti tainnut olla omaa lankaansa, siellä täällä tosin jotain urheiluun liittyvää on. Näitä ketjuja voi puolestani yhdistellä, miten ylläpitäjät vain parhaimmakseen näkevät.

Sitten asiaan. Futiksen MM:t ohi, jaksaako porukka kiinnostua reilun kuukauden päästä alkavista koripallon MM-kisoista? Jos aivan kaikki menee Suomella nappiin, niin näkisin, että saumoja on jopa kahdeksan parhaan joukkoon. Alkulohkossa jenkkien (ja Turkin) jälkeen toinen tai kolmas, neljännesvälierässä vastaan Australia tai Slovenia, ihan mahdollisuuksien rajoissa menee.
Pitkän kesän jälkeen se taas alkaa tänään, nimittäin Valioliiga! Pitänee varmaan myöhemmin syksyllä lähteä käymään paikan päällä
hansson kirjoitti:Pitkän kesän jälkeen se taas alkaa tänään, nimittäin Valioliiga! Pitänee varmaan myöhemmin syksyllä lähteä käymään paikan päällä

Kyllä! Tätä(kin) on taas odotettu. Löytyykö suosikkijengiä?
^Kaikkien glooryhuntereiden ykkösjengi Chelsea! Pikkupojasta asti ollut suosikki ja tulee olemaan sitä nyt ja aina.
Mulla ei oikein koskaan ole Englannissa suosikkia ollut, mut ehkä lievästi sympatiat menee myös Stamford Bridgen suuntaan. Vaihtelee vähän jopa yksittäisten pelaajien (esim. Courtois, Hazard) mukaan.
nate kirjoitti:Huarat. Mites nuo kotimaiset?


:ylos: ja nikki esiin

Itse olen tuota Honkaa sympannut kun junnuvuodet meni siellä. Viime aikoina meininki on ollut niin surullista kentän ulkopuolella (ja ihan viime aikoina myös kentällä), että ei ole kauheasti enää kiinnostanut. Pallohonka toki toinen tarina.
Jep, viimeiset 11v tullut mieshuorattua. Kotimaisista ei niin väliä, pk-seudun jengien Hongan ja HJK:n esitykset kiinnostaa jollain tasolla, lähinnä niissä pelaavien intti- ja lukiofrendien ansiosta. Sympatiat menee myös kolmos divarissa palloilevalle Pohjois-Haagan Urheilijoille jossa tuli junnuna pelattua monta vuotta.
Ei oikein kotimainen liiga jaksa innostaa. Ehkä siinä vaiheessa, jos olisi 5 tai useampi HJK:n tasoista jengiä. Suomalaisten (HJK:n) europelit toki tulee seurattua.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.