Tässä ois nyt 9 osallistujaa sonswan mukaan lukien, Meermin toivoi noin kymmentä. Pitäiskö heittää osallistumisen deadlineksi vaikka 8.8. ja koittaa sitten laittaa tilausta pesään?
DonL kirjoitti:Tässä ois nyt 9 osallistujaa sonswan mukaan lukien, Meermin toivoi noin kymmentä. Pitäiskö heittää osallistumisen deadlineksi vaikka 8.8. ja koittaa sitten laittaa tilausta pesään?

Kuullostais omaan korvaan ihan järkevältä niin saattais noi kengätkin saada ennen ens vuotta. Eiköhän toi tilaus pitäis yheksällä irrota, kun ei toi raja mikään kiveen hakattu ollut.
Jees, olin yhteydessä muutamiin ja muokkasin tuota listaa pari päivää sitten. Miikaa vielä halusi hieman miettiä, mutta tuo aikataulu tuntuu järkevältä.
Meikäläinen skippaa nyt, syynä AS Hannover, joka miellyttää silmää enemmän. Mielummin tumma ruskee kuin musta.
Taidan itsekin pienen harkinnan jälkeen jättää tämän väliin parista syystä:

1. Valitun bootsin tyyli ei ehkä sittenkään ole sitä mitä olen hakemassa. Tällä hetkellä olen kallellaan enemmänkin kevyempien balmoral bootsien suuntaan.
2. Meerminin laatu hieman epäilyttää. Haluaisin pitkäikäiset bootsit. Omistamani mokkaiset tuplamunkit kestivät vuoden, kunnes menivät muodottomiksi ja käyttökelvottomiksi. Ei saisi yleistää, mutta ...

Toivottavasti kuitenkin saatte tilauksen liikkeelle ilman pientä kontribuutiotani.
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.