tms kirjoitti:Erittäin hieno! Ideoitko / suunnittelitko kuvan itse?


Yhdessä, joo. En piirtänyt, vaikka normaalisti aika paljon piirränkin.

gt. kirjoitti:Välitön assosiaatio Tinttiin. Hyvällä tavalla.


Tänks.

Tuo alkaa olla jo aika ok parantunut. Ohut viiva korjaantuu nopeammin. Varmaan tässä vielä menee aikaa totutellessa, mutta toisaalta myös kuumottelee jo seuraavan ideointi. Tää näyttää sen verran orvolta yksinään kuitenkin!
Omat kokemukset tatuoinneista tähän mennessä on ollut lähinnä sitä, että netissä joku random äijä on laittanut viestiä että "hei, hakkautin sun piirtämän kuvan mun käteen, toivottavasti se on ok"

Kuva

Tää on tapahtunut siis kolmesti.

Asenne mahdollisia omia musteita kohtaan on avoin, eli jotain pientä saattaisin hyvinkin joskus ottaa, mutta en ikinä omaa piirrostani. Olen sen verran perfektionisti, että kaikki pienimmätkin tekemäni suunnitteluvirheet kalvaisivat minua hautaan asti.
Ei kovin kalliit, ja aika flexible kuulemma myös. Kannattaa laittaa viestiä. Ihan pieniä voivat varmaan huomennakin tehdä ihan ex tempore, jos on helppoon paikkaan. Hierontapöydän esim selkätatskoja helpottamaan saavat kuulemma maanantaina.
nice! Kelitkin otolliset siinä mielessä, että ei tarvii paljoa huolehtia siitä, että uusi leima sais liikaa aurinkoa.

isot pojat on muuten kertonut, että kovat jätkät (ja tein-itse-ja-säästin miehet) väsää tatskakoneen pleikkarin ohjaimesta.
Jaha, ei ku rakentelemaan.

Tyypit kertoivat tekevänsä varmaan myös jonkin verran stick and poke kuvia, jos kiinnostuneita löytyy.
bowtiepasta kirjoitti:nice, itsellä ollu jonku aikaa idis yhteen pikkutatskaan, vois melkein kiinnostaakin. mahtaako olla kovat taksat


Noniin, oisko se ollu n. satanen per tunti tuo hinta. Otin vahingossa kaksi, joita on just helppo yrittää suojata (mukana olevilla vaatteilla) auringolta täällä Pariisin +26°C lämmössä. Melkein irtos jostakin alesta Silent by Damir Doman masentuneen katugootin pitkähihainen kaapupaita mukaan jo tossa päivällä. Vaikutti olevan niin kevyttä matskua, että ois voinu huoletta käyttää.

Kuva

Tossa toinen kokonaan, toisesta näkyy vilaus.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.