Pasteur kirjoitti:
PeteK kirjoitti:Tsekkasin juuri Ohituskaistalle -blogin AS:n Snuff Ramsay't. Näytti todella kovilta. Dainite pohjalla toimii hyvin. AS:n MTO palvelu lakkautettu, joten fiksuin vaihtoehto, jonka keksin on Snuff Monkit Carminan Alcudia lestillä. Monta meitä nyt in it (to win it)?


Tänks! Ja näissä ehdottomasti tuo ohut yksinkertainen dainite on se juttu itselle.

Carminan trunkille vahvaa peukkua!


Olikin hyvä tilaus nuo snuff-suede Ramseyt…
Noh, 2/3 tilauksista osu, että eihän sitä nyt voi ihan aina menä putkeen, lol..

Ja se on totta, että oikeaan osoitteeseen ja käyttöön päätyivät, joten hyvä näin.
Oho,

huomasin järkyttäviä typoja omalta osaltani. Ettei jäänyt mitään epäselväksi, aion siis itse kirjoittaa huomenna Carminalle, ja kysellä asiasta. Paras olisi tietenkin jos tulisivat Helsinkiin Trunk'kia pitämään.

Toi GFW vaikuttaa lupaalvalta, tulli- ja alv-maksunkin välttäisi jos lähettävät suoraan Espanjasta. Tuolta voisi myös kysellä, jos on tosiaan niin, että Carmina ei diggaa lähetellä kenkiä ilman välikäsiä.

http://gentlemensfootwear.myshopify.com ... er-program
Nyt olisi työn alla tällaiset 973:t Rain lestissä ja cognac shellissä... Oon vähän kahen vaiheilla lähenkö mukaan (hinta noin 570 €), mutta jos lähden niin ei jää paalua munkki MTO:hon. Tarttis talvibuutsit ja tässä ne olis...

Onhan nää nyt yhdet makeimmista buutseista evar.

Kuva
En voinu olla painamatta liipasinta. Tää lähtee Rain lestissä, mistä on myös kapea version (vastaa Simpsonia). Alla 973 cognac shell cordovan. Stitched toe cap perforoidun sijaan.

Kuva
Gentlemensfootwearin kautta. Vielä ehtii mukaan jos kiinnostaa. Kenkä tulee syys/lokakuussa. Lining = red ja sole = dainite.
Eli munkkikimpassa ei taida olla tarpeeks porukkaa ettei sitä huntin MTO-ekstraa (eiks Carminalla oo joku tällanen jos ei saada kasaan X-määrää osallistujia?) tulis jos edes toteutuis? Jos näin on niin sit mun budjetti ei kyl enää riitä.
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.