Pengoin tuossa vaatekaappiani ja vastaan tuli housut joita en muistanut omistavani.

Aikoinaan keskivartalolihavuuden ts. kaljamahan takia käyttämättä jääneet Incon kesächinot. Koko on 48 ja leikkaus kapeahko. Sanoisin että 30-31 vyötäröiselle menisivät parhaiten (itse aika vakiona 32 parhaillaan, nämä menevät juuri ja juuri päälle, mut ovat selkeesti liian tiukat), voin mitat (+kuvat) ottaa tossa myöhemmin.

Olen joskus muistaakseni SF:n jostain inco-ketjusta nämä poistanut, mutta ilmeisesti just liian pieninä jääneet käyttämättä, sillä näissä ei ole vielä lahkeitakaan lyhennetty oikeaan mittaan.

Kangas kermanvärinen, selkeesti kevät/kesämallistoa mut sellaiset keskiraskaat, ei ihan kevyimmästä päästä. Eli yllättävän tukevan tuntuista kangasta.

Hintapyyntönä 50e lienee hyvin kohtuullinen, tästä hyvät kesähousut etukäteen. Niin #menswearit et huhuh.
^Se on katsos tätä iltalehdistä opittua kaksimielistä otsikointia joka tuo klikkauksia

^^Ovat tarjolla, mutta taitavat olla toisella paikkakuntaa säilössä, voin tsekkaa koon kun loppukuun paikkeilla käyn vanhempien luona.
Okei. Toisaalta eipä mulla oo Incoja ikinä tarvinnu kavennella joten eiköhän nääkin oo aika presiis. Joten jos 50€ sisältää postit niin kyllä mä nää koppaan. Palaillaas vaikka asiaan ko saat nää käsiis.
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.