Beam ja Beamhill tuli tsekattua. Beamista ei löytynyt tällä hetkellä oikein mitään tai sit ei ollut pieniä kokoja, mutta Beamhillissä testasin Naked and Famousin, Indigoferran, Denim Demonin, Won Hundredin jne. My O My unohtui kokonaan, minkä hintaisia siellä on Indigoferat?

Indigoferat jäi kyllä kuumottelemaan.. pitää ehkä huomenna käydä poistaa ne. Kokona 29" oli aika jepa, snadisti ehkä sais olla vyötäröltä kapeampi mut sit reisistä ja pohkeissa enemmän tilaa. Onko kokemusta, että venyykö tollaset suht jämäkät raakadenimit reisistä/pohkeista käytössä (muutenkin kuin saumoista repeämällä :D)?

edit. Suht samaa mieltä punaisista / eri värisistä denimeistä. Khakit ja oliivit selvaget toimii kyllä kesällä, valkoisista en pidä itse yhtään. Yhden frendin tyyleihin kyllä toimii todella hyvin sellaiset tummat viininpunaiset farkut, itsellä tuskin toimis.
Pohkeista tuskin venyy. Reidet nyt antavat aina jonkin verran periksi, mutta jos denim on todella tiukkaa kudosta, kauhaa venymistä tuskin tapahtuu. Saumalangat ratkeavat ensin...

Tuskin noiden farkkujen hinnoissa mitään varsinaista eroa on, mutta aina kannattaa käydä tarkistamassa.
Thanks! Täytyy sit käydä vielä uudemman kerran huomenna sovittamassa ja miettimässä, onko liian tiukat vaiko just sopivan epämukavat. Vyötärökokoa ei kyllä pysty kasvattaa. Naked and Famousin farkuista kun kyselin pienempää kokoa niin myyjä naureskeli, että 28":ssa ei kyllä oteta hyllyyn mistään farkuista, tuppaa kuulemma olemaan ihmisillä niin lyhyt aika elämästä kun niihin mahtuu..
Kyllä nuo kaikki käytössä venyy, jollei sitten ole jotain overdye värjättyjä. Jos tuntuu liian tiukalta, niin fillarointi venyttelee reisiä parhaiten... Pohkeet ei veny. Tuli kokeiltua; LVC 1954 (cone mills) ovat liian kireät pohkeesta, eikä se ole parissa kuukaudessa siitä mihinkään muuttunut. Myyntiin menevät... Kutistuivat muuten aika rankasti liottaessa.
Muut kuin siniset farkut on kyllä vähän hankalia. Itsellä jäänyt pääosin kaapin perukoille muut värit (harmaa, musta(!), valkoinen).
Valkoiset on kyllä nätit kesällä mutta näin 30 v ylittäneenä tulee vähän turhan elostelijafiilis.

Tai no, yhdet Three Sixteenin harmaat raakafarkut on kierrossa mukana aina välillä, pitää yrittää totutella.

Kuva
Suurin osa "mustista" laatufarkuista on onneksi oikeasti harmaita.
Omasta hyllystä löytyy yhdet "mustat" Epauletit jotka ovat kyllä vähän turhan pillit mun tolpille (joku ripakinttu 32" täällä vois poistaa ne huokealla...yksi vyölenkki pitää fiksata), ja sitten paremmin toimivat japanilaiset Aikat jotka ovat tosiaan lähinnä tummanharmaat.
Alussa kyseltiin Rogue Territoryn housuista ja kokemuksella voin ainoastaan kehua. Mulla on tällä hetkellä kolmet RgT:t kierrossa, enkä ole käytännössä pitkään aikaan mitään muita käyttänyt. Itse tykkään kapeista farkuista, joidenkin mielestä pilleistä, joten mulla on mallina Sk.
Mulla on Sk 14,5 oz indigot, Sk 15oz mustat (IDC collab) ja Rk ISC 10,5oz canvas housut.

Kahdet housuista olen tilannut suoraan Rogue Territoryn sivuilta ja yhdet Dutil Denimistä. Molemmilla homma toiminut OK, Roguelta voi vielä pyytää lyhennettynä omaan mittaan (tosin palautusoikeus menee tällöin, mutta Jenkkeihin on muutenkin melko nihkeetä palautella). RgT:n omilla sivuilla ainakin Sk ja Rk- mallien mitat ovat todella lähellä oikeaa.

Mulla oli aiemmin APC:n Petit Standard käytössä, ja tämä RgT:n Sk on aika lähellä. Selkeästi pidempi rise (satula) ja reisissä hieman enemmän tilaa. Mulle optimi, tosin monien mielestä varmasti liian pilli.

Suositumpi RgT:n malli on Stanton, josta mulla ei ole kokemusta, mutta siitä löytyy aika hyvin tietoa netistä.
Hakusessa olis sininen denim/chambray -paita cutaway-kauluksella. Suittarilta löytyis just hyvä, mutta niiden mitoitus ei vaan toimi. Ehdotuksia nettikaupoista tai kivijalkakaupoista?

Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.