Tai SuitSupply?

Jännä kuulla että reiska tykkää enemmän Boggista kuin Schoffasta. Mulla on pari Boggin paitaa ja ne on kyllä hyviä, mutta jäänyt käyttämättä kun pitäis kaventaa vyötäröltä ja lyhentää hihat.
juha kirjoitti:Jännä kuulla että reiska tykkää enemmän Boggista kuin Schoffasta.


Schoffan paitojen leikkaus ei vaan jostakin syystä natsannut mulle, vaikka mittoja yritettiin säätää. Pakasta vedetty Boggi istuu "tarpeeks hyvin". Nää toki on persoonakohtaisia juttuja.

PS. Kannattaa myös väijyä vähän käytettyjä NWT Truzzeja ja Borrelleja netin myyntipalstoilla.
Ehdottaisin Gitman Vintagea. Mä oon 172cm ja mulle (koko S) aika optimi housujen päälle pidettäväksi, voisi olla ehkä aavistuksen pidempikin.
Olen vain tuijottanut Mr Porterin taulukkoa, jonka mukaan selkä Gitmanissa on 82cm. Mikä on kymmenisen senttiä pidempi kuin mitä pidän sopivana.
Gitmanit ovat aika pitkiä takaa, mutta selkää on helppo lyhennyttää.

Lyhyistä paidoista BOO voisi toimia, jos paitojen leikkaus sopii muuten. Ruggerin E-Z fitit ovat myös aika lyhyitä ja sopivat paremmin housujen päällä pidettäviksi.

edit. tai miksei Uniqlo, jos kaulukset kelpaavat.
Sain Uniqlon oxfordin joululahjaksi, mutta se on vähän meh. Sitäkin voisi hieman lyhennyttää - vinkkejä paikasta?

Katson BOO:n tarjonnan, kiitos.
Mistä kevyempi puolipitkä/reisipituinen villakangastakki (voi olla jotakin muutakin matskua), jolla ei nollakeleissä hikoilisi kuin sika. Hintaa maks. 400-500.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.