Eilen illalla dinner Murussa.

Todella hyvä safka, hyvät meiningit ja kaikki toimi.

Ei ollut aiemmin tullut testattua, mutta jatkossa tulee varmasti käytyä uudelleen.
oktopus kirjoitti:Aikatalosta löytyvä Natural Flavour Tea Housen lounas on muuten suosittelemisen arvoinen. Dim sumia, dumplingseja, baoo, teetä. Maut todella hyvin kohdallaan ja hinta-laatusuhde tosi jees.


Tuli kesällä testattua ja tälle suositus. Annokset tosin hieman pienehköt ainakin lomalaiselle.
Oon juossu tuolla lounaalla nyt muutaman kerran. Mediumkokoinen keitto ja yksi annos jotakin lisuketta (kimchi dumplingseille yläfemmat, fistbump ja muuta sellaista) riittää ihan ok ainakin arkikäyttöön. Keitolla itsessäänkin saattaisi pärjätä, kun niissäkin on nyyttejä, mutta oon tainnut joka kerta pelata varman päälle ja ottaa lisukkeenkin.
Itse testaamani setti oli ilman keittoa, joten tämä saattoi vaikuttaa kokemukseen aterian pienuudesta. Hyvää oli kuitenkin.
uros kirjoitti:Noi etiketit on kyllä tosi mauttomia. Onks sisällöt sit maukkaita?


Aika peruslientä mun mielestä. Miinusta etiketin lisäksi potentiaalisesta hipsterileimasta.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.