Tähän ketjuun kaikki sekalainen treenaamiseen, urheiluun, bodaamiseen yms liittyvä läppä.

Dyel?
Viimeksi muokannut bowtiepasta, 16 Loka 2012, 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse etsin tällä hetkellä uutta punttista (tai muuten treenaukseen keskittyvää salia, myös esim crossfit- tai muut vaihtoehdot otetaan huomioon) stadista, suosituksia otetaan vastaan?

(Uima-altaasta plussaa)
No, vaikka ei ihan itselleni ollutkaan loppupeleissä se oikea mesta, niin herttoniemen underground garagea aika vaikea olla mainitsematta. Crossfittiin olen tutustunut vain pintapuolisesti, mut ei ole tullu järin hyvä vaikutelma lajista. UG:lla crossfitista otettu ne paremmat puolet ja unohdettu huonompia. Ihan hyvää voimatreenausta, mut jos haluu olla vaan swole ja revitty ni sit kyl aika vaikee suositella . Miinusta myös aukioloajoista ja sijainnista.

Muuten toki sit suosittelen BBC:tä :D tai varmaan joku mayor's vois olla kans..
bowtiepasta kirjoitti:Muuten toki sit suosittelen BBC:tä


Jimmy Savilen kavereita?

No huh huh.

Mä treenailen Koffin kanssa. Ei mar, kahvakuulalla oon täs vedelly, kuntosalille niiden David-verkkari-idioottien sekaan mut saa vain aseella uhkaamalla.

John Terry on mun henkinen ja vanha skinikaveri SpiderTommi mun fyysinen taiseluvalmentaja.

Bodausanthem? Phoh.
Haha, eipä oo Jimmy Saville tainnu onneks käydä vallilan BBC:llä heilumassa.

Arska sen sijaan kävi (käsittääkseni 70-luvun loppupuolella), kuten myös Franco Columbo sekä Frank Zane. Vieläkin pystyy teston aistimaan..
Heviii shittii.

Päihittää meidän kotiseudun testomarsut Hannu Salvan (rip), Ilkka Nummiston ja Markku Suonenvirran (ainakin brain-rip).

Vakavasti: mikä vittu tossa bodauksessa viehättää? kasarilla teini-iän viettäneenä en millään pysty suhtautumaan tuohon pullistelu-muskelinkasvatukseen mitenkään muuten kuin halveksuen - touhu kun henkilöityi nimen omaankin ylempänä mainitsemani kaltaisiin testo-urpoihin. Eikä semmoinen ylibodattu kroppa ees näytä hyvältä. Timmi, jäntevä lihaksikkuus on sit asia erikseen - siihen kun pystyis.
no, jos nyt vakavasti... Faktahan on oikeasti se, että sellaiseen ns. ylibodattuun kroppaan harvalla riittää rahkeet. Monilla ei riitä edes genetiikka, suurimmalla osalla ei riitä kärsivällisyys/tahto. Bodauksessa menestyminen vaatii niin järjetöntä omistautumista sellaiselle bodymunkkiasenteelle ettei mitään järkeä. En itse viitsi lähteä spekuloimaan että kuinka paljon esim SM-tasolla vielä noissa kuvioissa tulee vielä roinan veto mukaan, mutta viimeistään suuremmilla areenoilla touhuhan on kunnon kemiallista sodankäyntiä. Toki on natuillekin kisoja ja ihan hyvässä lihassa on sekin jengi, mutta väittäsin et niissä piireissä kilpailevien fysiikoista ei välttämättä tule useimmille edes yllämainittu ylibodattu fiilis.

Eli pelko siitä et itsensä saisi bodattua massahirviöksi lienee aika minimaalinen. Itsehän käyn puntilla sen 3-4 kertaa viikossa vaan koska se on oikeasti jopa mukavaa. Näkee selkeästi oman kehityksen (tai kehityksen puutteen) ja raskaita painoja nostellessa sitä elimistö kehittää tarpeeksi jotain endorfiineja mitälie et touhuun jää aika nopeasti enemmän tai vähemmän koukkuun. Osansa toki on sillä, et olen kasarin lapsi siinä mielessä, et vaikka en ollu teini tuolloin, niin ne omat lapsuudenajan sankarit on juurikin noita kasarin muskelimiehiä. Arska, Stallone ja vastaavat.

Se tosin myönnettäköön, että jossain määrin kyllä puntilla käyminen ja raudan nosteleminen muuttaa yleisestikin kyl esteettistä käsitystä. Kun aiemmin itsekin fiilistelin et olis just kiva olla tollainen vähän riukumainen ja jäntevän lihaksikas, niin ei se kyl enää nappaa. Kyllä sitä haluaa jo sellaiset kunnon Cobran epäkkäät, leveän selän ja sen verran lihaa alaruumiiseenkin ettei pääse pahimpia BRO-assosiaatioita syntymään. Mut tosin tota esteettistä puolta tärkeämpää (ja kivempaa) olis penkata se 1.5x ruumiinpaino, kyykätä 2xBW ja nostaa maasta 3xBW.
Huh sairasta.

Ei mar - ymmärrän pointin tietyllä tavalla - mulle tulee samat kicksit jostain super rare soulseiskojen säätämisestä tms.

Mut itsellä ihanne - johon nyt ei veny ku olen liian laiska - on semmoinen Iggy Pop narkkari jäntevän laiha. Pitäis varmaan alkaa vetää piriä - jaksais juostakin sit.
pastalla on pointtinsa...

Ja sit ku on päässy siihen tiettyyn treenirytmiin, ni siitä on helpompi pitää kiinni ja homma kulkee kuin itsestään. Mut auta armias jos sit pitää taukoa, niin se alottaminen uudestaan on ihan helvetin vaikeaa.

Ai mistäkö tiedän...

bowtiepasta kirjoitti:Se tosin myönnettäköön, että jossain määrin kyllä puntilla käyminen ja raudan nosteleminen muuttaa yleisestikin kyl esteettistä käsitystä. Kun aiemmin itsekin fiilistelin et olis just kiva olla tollainen vähän riukumainen ja jäntevän lihaksikas, niin ei se kyl enää nappaa. Kyllä sitä haluaa jo sellaiset kunnon Cobran epäkkäät, leveän selän ja sen verran lihaa alaruumiiseenkin ettei pääse pahimpia BRO-assosiaatioita syntymään.


Tääkin on totta. Mut tähän se tauko on sit tehny hyvää. Itse reilu pari vuotta sitten treenasin enemmän ja sain itseni taottua sellaseen semikuntoon (tjeu. krokolouferit jne...), samalla sit sitä jotenkin alko koko ajan se kuva siitä, et millaselta halus näyttää muokkautu koko ajan tohon pastan kuvaamaan suuntaan. Mut nyt kun nekin vähät rintalihakset on hävinny ja vatsaa tullu tilalle, ni halua ois lähinnä vaan "kiristellä" paikkoja ja pakko ois vaan pakottaa itseään useammin lenkille, vaikka se tuskaa onkin. On myös huomattavan paljon helpompi etsiä istuvia kledjuja hieman hoikempana kuin tippaakaan enemmän pumpattuna.

Mut tosin tota esteettistä puolta tärkeämpää (ja kivempaa) olis penkata se 1.5x ruumiinpaino, kyykätä 2xBW ja nostaa maasta 3xBW.


Eka on peruskauraa, kahdesta jälkimmäisestä ei niin väliä...
bowtiepasta kirjoitti:Kun aiemmin itsekin fiilistelin et olis just kiva olla tollainen vähän riukumainen ja jäntevän lihaksikas, niin ei se kyl enää nappaa. Kyllä sitä haluaa jo sellaiset kunnon Cobran epäkkäät, leveän selän ja sen verran lihaa alaruumiiseenkin ettei pääse pahimpia BRO-assosiaatioita syntymään.


Kyllähän esim. joku Rich Froning -tyylinen kondis riittäis jo mihin vaan...menis vielä vaatteetkin suurimmaks osaks päälle. Tollasesta spartalaisesta kropasta seuraava leveli vaatii just sitä munkkeilua johon ei 99,9%:lla ihmisistä ole lahjoja, geenejä tai motivaatiota.

Vaikka ite treenaankin UG:lla jotenkin silti tekis mieli joskus kokeilla 3-6kk peruspunttiskausi jos sillä sais jotain erilaista kehitystä aikaan.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.