Bowtiepastan ja yleisön toivomuksesta, tähän ketjuun yleisesti kuvat lookbookeista, uusista mallistoista tai muutoin yksittäisistä vaatekappaleista ja säästetään toinen inspiraatiolanka enemmänkin streetstyle- fitpic-kuville...

Hyvännäköistä neuletta ja muuta taas Della Cianalta...

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
DressLikeA kirjoitti:J.Press:
Kelpaisko ivylle...


Panisin.

Pressa alkaa näköjään palata takaisin kunnolliseen sackiin ja luonnolliseen hartiaan, (Amerikan) Pressiltä kun oli hiukan aikaa tyylit takkien / pukujen osalta hakusessa. Japanin Press on yllis yllis ollut koko ajan spot on. Richard Press on varmaan viettänyt liikaa aikaa Chensvoldien, Mantonien ym idioottien seurassa ja nupissa on alkanut viirata. Nyt on vissiin lääkitys vaihtunut tai Pressin nykyään omistavat Samurait ottaneet komennon.

Vielä kun sais läpät noihin taskuihin.. Mut eihän elämäs kaikkee saa. Voi voi.

Alemman rotsin kanssa toi black watch -kraka toimii ku nyrkki paavin perseessä. Semmosta en toki enää haikaile kun niitä on jo muutama.
Tuo ihan vi-tun ankea APC/Carhartt -logo-hybridi vittuun tuosta. Kouluesimerkki huonosta typografisesta muotoilusta.

Rotsit sinänsä ihan jees.

Mutta.

Mä olen varmaan vähän tyhmä (ja natsi kuten nimim. vapa on joskus kweegarilla todennut), mutta tässä(kään) tapauksessa omaan kaaliin ei mahdu, mitä 'design-lisäarvoa' tuo (minusta ihan saaaaatan yliarvostettu) aa pee cee on Carharttin jo itsessään ihan asiallisiin malleihin tuonut.

Ihan sama juttu kuin Carhartt vs. Adam Kimmell (vai mikäsenyoli) -kamoissa.

Tuo pipo nyt on pahin vitsi. Perus Cartsun pipo jossa logo vaihdettu.
Pakko jakaa, koska oon ite fiilistelly tällasta itselle uutta toimijaa tässä hetken aikaa...

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Cordone1956

En sano, että oisin itse mikään "käsityö on itseisarvo", mutta kyllä nykyään kuitenkin sellanen tietty fiilis tulee näistä "all handmade"-pajoista.
the_graduate kirjoitti:Tuo ihan vi-tun ankea APC/Carhartt -logo-hybridi vittuun tuosta. Kouluesimerkki huonosta typografisesta muotoilusta.

Rotsit sinänsä ihan jees.

Mutta.

Mä olen varmaan vähän tyhmä (ja natsi kuten nimim. vapa on joskus kweegarilla todennut), mutta tässä(kään) tapauksessa omaan kaaliin ei mahdu, mitä 'design-lisäarvoa' tuo (minusta ihan saaaaatan yliarvostettu) aa pee cee on Carharttin jo itsessään ihan asiallisiin malleihin tuonut.

Ihan sama juttu kuin Carhartt vs. Adam Kimmell (vai mikäsenyoli) -kamoissa.

Tuo pipo nyt on pahin vitsi. Perus Cartsun pipo jossa logo vaihdettu.


Samaa mieltä malliston logoista.

Tosiaan rotsit toimii, erityisesti ylin.

Carhartt collaboissa lisäarvo tulee paremmista leikkauksista ja laadukkaammista materiaaleista (kai?).
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.