Mikäs tämä halvin Sevilla -malli on?

"This suit is tailored to our Sevilla fit, which features a narrow shoulder and a shorter jacket." "The Sevilla model offers a slightly wider lapel, shorter jacket length and a soft Italian shoulder and a light interlining for maximum mobility and ease of wear."

Ilmeisesti malli ei ole half canvas, mutta kapea hartia kuulostaa näin kyniksenä todella houkuttelevalta. Itse tarvitsen pukua työn puolesta sen verran harvoin tällä hetkellä, ettei kovin suurta intoa sijoittaa pukuun, joka näkee vain satunnaista työkäyttöä. Nyt olen kuitenkin uuden puvun tarpeessa ja suittarin hinnathan ovat todella kilapailukykyiset.
Viimeksi muokannut Pepe, 07 Marras 2012, 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Pitänee tsekata tuo Sevilla ens viikon reissulla, ainakin tuon mitoituksen ja olkapäätoppausten osalta ja infoan sit.

Kuva

Kaupoissa (ei vielä netissä) tarjolla uusia polo-paitoja.

Ja vielä nämä
http://www.suitsupply.tumblr.com
#mrsuitsupply @ instagram (http://instagram.com/mrsuitsupply)

sidenote: tuo "web-instagram" ilmeisesti aika jännä juttu, kun kuvia ei saa kai netin kautta poistettua ja puhelimella ladatut automaattisesti siirtyy tonne näkymään. Ainoa vaihtoehto olis kai sit laittaa koko profiili "yksityiseks". Itselläni ei tosin vielä edes tuo webnäkymä toimi.


Edit.

Ja jos mitoitus toimii, niin tämän rotsin voisin talveksi poistaa:

Kuva
Itselle lähtee varmaankin tuo kipparitakki tulemaan. Toimii tässä kuvassa, kuin nyrkki.. ja eikös vain:

Kuva

Tuollainen pitkähihainen polo on kans instaköp. Jäi harmittaan, etten kesällä poistanut, toista kertaa en sitä virhettä tee.
Sain säädettyä itselleni netin valikoimasta jostain syystä poistuneen kuvioidun Havana -rotsin, joka saapui tänään.

Kuva

Kuva

Takki on "ihan jees" mitä nyt napit laittaisin uusiksi, kuviot on suurimmaksi osaksi hyvin kohdistettu ja materiaali miellyttää. On tää vaan pirun lyhyt omaan silmään, pakko palauttaa. Ellei joku halua ostaa, koko on 52.

Kuva
Se on joku ratsuväenuniformun ja kipparitakin risteymä. Ei jatkoon. Kipparitakkikin on syytä ostaa niin, että alle mahtuu se kapt Haddockin suosima villapaita. Ei makkarankuoria.
Ei tuo leikkaus ihan mahdoton ole - pahempiakin olen nähnyt, mutta nuo selkäkappaleeseen jatkuvat ratsuväenkenraalin napitukset ovat no, typerän näköiset.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.