Talvimyyntiä, yritän nyt päästä kaikesta sellaisesta eroon joka ei näe aktiivista käyttöä. Tulee siis lähipäivinä viel enemmän kamaa myyntiin, en vaan kerennyt kaikkea ottamaan säilytyksestä vielä/kuvamaan. Pistän listaa tulevasta kamasta viestin loppuun, voitte tsekkaa jos on kiinnostavaa siellä. Paitojen silitys jäi väliin tässä vaiheessa, pahoittelut siitä. Laatukamaa kuitenkin myynnissä.

Iron Heart - 7oz Selvedge Denim Western Shirt "The Anti Cash" sz. XL (oikeasti enemmän M/L) - hp. 100€ MYYTY
Tarkemmat speksit täältä: https://www.ironheart.co.uk/extinct/ihsh-168-wh.html
Iron Heartin todella nätti länkkäripaita. Iron Heartin kanssa välillä ongelmana se, että koot vaihtelevat kankaan mukaan ja niin kävi tässäkin, eli minulle normaalisti sopiva XL-koko oli tässä kankaassa ehkä vähän kinkkana jo valmiiksi ja kun vielä ekassa pesussa ihan snadisti kutistui, niin on tämä ihan liian slimmi minulle. Sanoisin et vähän pieni edes L-kooksi

Tästä syystä taisi nähdä t-paidan päällä pari käyttökertaa viime kesänä, mutta ihan uudenveroinen.
Kuva

Stone Island peruskollari XL (vastaa L-kokoa) - hp. 70€ MYYTY
Eipä tästä paljon sanottavaa. Hankittu sieltä Tukholman Stonarikaupasta, tosi perusmalli. Mulla on näitä kaapissa eri väreissä pari kappaletta ja mietin et yks saa riittää. Käytetty useampi vuosi mutta hyväkuntoinen.
&
Stone Island perusneule XL (vastaa L-kokoa) - hp. 60€MYYTY
Aikoinaan My o mysta hankittu, ei ihan vintage, mutta siltä ajalta kummiskin et tätä käyttämällä sai ei-toivottua huomiota yökerhossa kun paikalliset ultralarppaajat tulee hiplaamaan kompassilogoa (2013 ehkä?). Aika kevyt, enemmänkin tuollainen kesäneule.

Alpa Shawl Collar L - hp. 90€MYYTY
Todella kiva neuletakki, joka ei sit oikein omaan vaatekaappiin sopinut kuitenkaan. Muutamia kertoja käyttänyt tätä duunissa, mutta ollut niin pitkään vaatekaapissa, että aika pistää eteenpäin. Miltei käyttämätön siis.
Kuva

Nigel Cabourn Formal Pant 32 - hp.60€
Nämä eivät edusta mitenkään perinteistä Cabourn-fittiä, vaan ovat päinvastoin suht kapeaksi leikatut. Olis pitänyt ottaa size-up jos olisi klassisempaa Cabourn-fittiä halunnut. Kangas on ihan omia suosikkeja, todella nätti donegal. Itse käytän housuja aika paljon reilummalla leikkauksella, joten nämä ovat jääneet tosi vähälle käytölle vuosien varrella. Kunto moitteeton.
Kuva

Engineered Garments Workaday Fatigue cords 32 - hp. 70€ VARATTU
Todella nätit vakosamettihousut. Näissä on nyt sitten sitä kaivattua leveämpää lahjetta, mutta jotenkin jääneet mulla silti aika vähälle käytölle. Hyväkuntoiset ja erittäin mukavat.
Kuva
Kuva

Our Legacy -paita L (vastaa L-kokoa) -hp. 35€ MYYTY
The shirt was the color of a television set, tuned to a dead channel. Todella siististä kankaasta duunattu OL:n perus-BD. Hyvä fitti, mut itsellä liikaa kauluspaitoja niin karsin nyt valikoimaa rankasti. Jos olet L-kokoinen ja kauluspaidat kiinnostelee, niin mulla olis itseasiassa enemmänkin OCBD- ja muita kauluspaitoja tulossa myyntiin. Lähinnä halvalla lähtevää peruspaitaa tyyliin Lean Garments, Uniqlo, WWM (McNairyn, ei Daikin ajalta) ja Suitsupply. Mielelläni möisin nipun moisia hyvällä diilillä, pistä viestiä jos kiinnostaa.

Viberg Service Boot - Ebony Latigo (UK10) Tarkennuksena vielä nyt koosta, eli kyseessä Vibergin 10-koko, joka vastaa brittikokoa 10.
Lisää tietoa: https://viberg.com/pages/last-guide#2030 hp. 280€
Olleet mulla pitkän aikaa, mutta olleet nyt useamman vuoden kaapissa. Ei toki uudenveroiset, mutta niin eivät edes kunnolla omiin jalkoihin muovautuneet, sen verran jämäkkää nähkaa. Ei mikään pakonomainen tarve päästä näistä eroon koska menevät mukavien sukkien kanssa, mutta mieluummin vapauttaisin eteisen kaapeista vähän tilaa.
Kuva

Astorflex - Desert boots (UK10) - hp. 80e
Laadukkaampaa dessua, eli italiassa valmistettu klassikko. Miltei käyttämättömät.
Kuva

Meermin - Oxford (UK10) - hp. 70eMYYTY
Eipä näissä ihmeempiä, johonkin juhlaan hankitut ja sittemmin unohdetut perus-oxfordit.
Kuva

Tässä viikon aikana tulossa ainakin vielä:
Gloverallin Duffeli (L-kokoinen)
Herno Laminarin Gore-parka (M/L-kokoinen, paljon käytetty mutta hyväkuntoinen ja todella hieno) MYYTY
Jonkun brittivalmistajan villakashmir-talvitakki (XL-kokoinen)
Paitoja
Viimeksi muokannut bowtiepasta, 24 Tammi 2021, 17:00. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.