Myydään Straiths-nimiselle kanadalaiselle jälleenmyyjälle valmistettu Aquascutumin trenssi (Bogart-malli). Takki on ebaysta eikä valmistusajankohdasta ole tietoa. Kunto on erittäin hyvä, en ole löytänyt mitään ongelmia lukuun ottamatta sitä, että helmassa vuori on hieman irronnut päälikankaasta. Tämä on kuitenkin helppo korjaus ompelijalle eikä korjaamattomanakaan tuota mitään käytännön ongelmia. Päällinen on puuvilla-polyesteri-seosta joka hylkii vettä tehokkaasti.

Takki on perinteisesti mitoitettu 42, eli L-kokoiselle kaverille trenssi mahtuu hyvin irtotakin tai puvun päälle. Kainalosta kainaloon mittaa kertyy 65,5 senttiä. 120-senttisenä takki on noin polvimittainen suurimmalle osalle käyttäjistä. Hihan pituutta on vaikea sanoa raglan-rakenteen vuoksi, mutta itse olen 190-senttinen ja hihan pituus oli minulle juuri sopiva.

Uuden Bogart-takin hinta on Aquascutumilla yli 1000 euroa, Burberryllä vastaavan noin 1500e ja Grenfellilläkin yli 1000e. Asetan tämän hinnaksi 200e. Takki sijaitsee Turussa ja sitä voi tulla tänne sovittamaan; liikun myös Helsingissä joskus viikonloppuisin ja kuljetus sinne on siten mahdollinen. Muuten voin toki postittaa takin ostajan piikkiin.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.