Myynnissä pieneksi käynyttä tai muuten vähälle käytölle jäänyttä kamaa. Olen kunkin myyntiartikkelin ensimmäinen omistaja ellei toisin mainita. "Tunnetuista" tuotteista en jaksanut ottaa mittoja, mutta sekin onnistunee kysyttäessä. Huushollissa ei ole röökaajia, lemmikkejä tai sen sellaista.

Kamat sijaitsevat Jyväskylässä, postitus ostajan piikkiin. Yhteydenotot YV:llä.

Norse Projects Aros heavy chino, navy ja dried olive, koko W31. Norsen klassikkohousut kahdessa (mielestäni) parhaassa värissä. Vihreitä lyhennetty, sisäsauma n. 71cm. Molempia käytetty aika paljon ja patinaa löytyy, asiallisessa käyttökunnossa joka tapauksessa. Pitäisin omassa rotaatiossa elleivät reiteni olisi kasvaneet ulos näistä. HP: 25€/kpl (aiemmin 30€).
Kuvia:
Spoiler:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Lean Garments popover, flanelli, koko M, P2P noin 53cm. MYYTY
Asket t-shirt, harmaa, koko M-Short, P2P noin 52cm.
Uniqlo denim BD, vaalea pesu, koko M (slim fit), P2P noin 54cm. MYYTY

Foorumipoistoja, jotka jäivät itselläni lähes tai täysin käyttämättä. Kaikki erinoimaisessa kunnossa. Kuvia:
Spoiler:
Kuva

HP: 10€ per paita (aiemmin 15€).

Meermin long wing blucher, dark brown country calf, koko UK9,5. Tarkemmin ottaen tämä malli: https://www.meermin.es/en/10137516170000he-17-101375-dark-brown-country-calf-e-marron.html
Oon yrittänyt kaventaa aktiivisen kenkärotaationi mahdollisimman pieneksi ja nää on siksi jääneet paitsioon. OK kunto, eniten kulumaa kantalapuissa mutta ei mitään akuuttia vaihtamisen tarvetta sielläkään. Kenkälaatikko mukaan, myös kuvassa näkyvät AE:n lepolestit saa halutessaan pientä lisämaksua vastaan mukaan. MYYTY

Universal Works rollneck, camel lambswool fleck. Siisti täpläkuvioitu rollneck rentoon menoon. Paksuudelta aika mid weight, Suomen sääolosuhteissa mielestäni varsin monikäyttöinen. Kokomerkintä on S, mutta fitti on tarkoituksella oversize, joten menee mieltymyksistä riippuen myös lyhyempää mitoitusta hakevalle M-kokoiselle. Käytetty maltillisesti, moitteeton kunto. Säilytetty kaapissa viikattuna, vaikka a.o. kuvissa roikkuukin henkarilla. Myynnissä koska mulla on liikaa neuleita. 80/20 villa/polyamidi, made in Portugal. MYYTY

Levi's Vintage Clothing 1947 501 jean, Dana Point, koko W32/L32. Foorumipoisto, joka jäi mulla vähälle käytölle koska reiteni ei mahdu näihin enää kovin mukavasti. Pesu on mielestäni just hyvä, semisti maltillisempi niin menee monenlaisissa seteissä. Kaikin puolin hyvä kunto. MYYTY
Viimeksi muokannut tomppa, 26 Marras 2019, 18:34. Yhteensä muokattu 86 kertaa.
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.