Kuva

Nämä tulivat eilen Calirootsin Black Fridayn jäljiltä. Ihan snadisti naftit, vähän turhan kapea kärki et varmaan 43:a käyttäville just passelit. Tein näillä eilen n. 1 km kauppareissun (Worn once!) ja tuli todettuu, et pienethän nämä. Hinta 174 € -> 160 € eli omat pois. Tästä kunnon hikingmonot vibram-pohjilla arktisiin olosuhteisiin (tajuttoman lämpimät). Todella kevyen tuntuiset jalassa ja harmittais luopuu, kun on näitä jo aika kauan tullut tsekkailtua erinäisistä katalogeista ja näyttävät livena vieläkin siistimmiltä. Sijaitsee Rovaniemellä, postikulut sisältyy hintaan

Tosta muutama lisäkuva (väri ei täsmää):

http://www.endclothing.co.uk/diemme-roc ... 05227.html
Viimeksi muokannut tesla, 09 Tammi 2014, 22:51. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Ja just nyt houkuttelet ostamaan kun oon täysin persaukinen - olisit myynyt ees tammikuussa! :D

Nätit, tosin, nauhat ei ehkä sytytä / sovi omiin tyyleihin, toisaalta niiden vaihtamine tuskin nyt olisi mitään rakettitiedettä. Jos ei jostain syystä mee tammikuuhun mennessä niin ostan pois - epäilen että nää poistuu markkinoilta suht nopsaan.
^nauhojen vaihtoa funtsin itsekkin näitä tilatessa, mut livenä nä siniset jotenkin kummasti toimii paremmin ku perustylsät. Katotaan nyt jossei nä parissa päivässä mee, ni pitää alkaa tsekkaa jotain venytyskikkoja. Vai kannattaako siihen peliin lähtee? Vinkkejä? Näitä kyl himottais aika sairaasti jopa pitää, mut järki sanoo vastaan
Onko referenssiä muilta merkeiltä koon suhteen? Mulle menee hyvin esim. fiinimmällä puolella Church's 9,5F tai Cheaney ja Loake noin 9F. New Balancet taas on mulla kokoa 9,5 tai 43 EU koossa.
^en osaa sanoo ku NB:ista. Mulla kolmet NB:t. Kahessa UK 10/44.5 ja yhet UK 10,5/45, jotka ainakin vähän paksumman sukan kanssa istuu just niinku pitää
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.