Tavaraa myyntiin. Kysymyksiä saa esittää, parempia kuvia voi pyytää ja tarjouksia kuunnellan. Tavarat sijaitsevat Lahdessa. Noutajat noutaa ja postitus onistuu ostajan piikkiin. First come first served

Red Wing 3141 US 7,5

Hyvät kengät. Siistissä kunnossa. 80e

Kuva

Norse Projects Aros slim heavy chino 31

Norsen klassikko housut. kunto muuten hyvä, mutta yksi nappi kadonnut (näkyy - tai siis on näkymättä - kuvassa) 35e

Kuva

Kuva

Gitman Vintage Light oxford shirt Blue koko S

Uusi käyttämätön paita kevyestä kankaasta, hyvä kesään. Gitmanin laatu kamaa! Made in USA jne. Hinta 70e 60e55e50e

Kuva

Temple Of Jawnz villakangas duffeli koko M

Alunperin foorumilta muistaakseni käyttäjältä kebab ostettu rotsi. Jo edesmenneen valmistajan semi_rare takki, johon edellisen käyttäjän toimesta alkuperäiset narut vaihdettu nahkaisiin. Kunto on hyvä, kuva huono. Koko on aika slimmi M, tekisi mieli sanoa S. Hinta 90e80e70e65e60e

Kuva

Universal works Patchwork dune short koko 32

Shortsit kohtuullisen härskillä kuvioinnilla. Mulle liian isot eli näissäkin vielä tagit kiinni uudet. Hinta 20e15e

Kuva

Kuva


Myydyt:

Nanamica housut koko 32 [myyty]
Spoiler:
Nanamican slim-loose hassutteluhousut. kiristys naru ja kaikki. Väri vähän lämpimämpi kameli kuin kuvassa. 35e

Kuva

Asket denim paidat koko s-short [myyty]
Spoiler:
Jokunen aika sitten käyttäjältä Nine ostettu. Kunto hyvä. Ei nää käyttöä, kun Regular olisi varmaan oikeampi pituus mulle. 35e/kpl

Kuva

Converse Chuck Taylor 70s Ox parchment UK7/EU40/CM25.5 Käyttämättömät
Spoiler:
Kafkalta alennuspäissäni ostin. Ei ehkä sittenkään se omin juttu, eli myyntiin tänne tai palautukseen. Vaikka kesäksi kivat kengät, hyvään hintaan 38e35e
Kuva


Viberg Service boots 2030 koko viberg 6.5
Spoiler:
Turhan pienet mulle. Toivottavasti jollekkin muulle sopivat. Kuvat kesältä, mutta ei käytetty kuvien oton jälkeen. Kunto mielestäni tosi jees. Kaikki Boxin originelli sisältö mukaan eli ainaki kahdet nauhat ja pussit. Hinta 350e

Kuva

Kuva

Levis Vintage Clothing Bay meadows sweatshirt koko S
Spoiler:
Ale ostos joka ei sitten toiminutkaan mulle. Uusi ja laput kiinni. En ehtinyt palauttaa. Hinta voittamaton 35e

Kuva

Kuva

Norse Projects Ketel Sweatshirt koko S
Spoiler:
Norsen collari, jota käytetty tosi vähän, koska aavistuksen pieni. Kunto siis mitä parhain. Hinta 40e
Kuva

Lean Garments Button down Tummanvihreä koko S
Spoiler:
Suurelle osalle varmaan aika tuttua kamaa, ei siis kaivanne esittelyjä. Kunto jees, mutta tuntuu keräävän pölyn ja karvat itseesnsä esim. sohvasta YMMV. Hinta 15e
Kuva

Common Projects Retro low in suede tan 39
Spoiler:
Nämä ei varmaan esittelyjä kaipaa. Ei sopinut mun jalalle, joten kävelty tosi vähän. Kuvista toivottavasti ilmenee loisto kunto. Mukaan kenkäboksi, toiset nauhat, ja kenkäpussi. Hinta 120 e

Kuva

Kuva

Kuva

Bleu De Paname veste de comptoir koko S
Spoiler:
Siisti takki paksuhkosta kankaasta. Näkee mulla turhan vähän käyttöä eli kunto mitä mainioin. Hinta 70 e

Kuva

Acne Studios Chet Zip neuletakki
Spoiler:
Vasta ostettu käyttäjältä Johannescnb. ei, ehkä sittenkään omin juttu. Kunto varsin hyvä ja villa miellyttävän tuntuista.

Alkuperäisen myyjän tekstiä:
Acne Studios Chet Zip neuletakki, 100% villa. Kunto hyvä, käytetty kerran pesulassa.
Väri: Navy blue
Koko: M (pesulakäynnin seurauksena kutistui hivenen, joten sopinee S-kokoiselle väljänä) Hinta 45 e

Kuva

Rogue Territory SK 16,75oz Slub Koko 30
Spoiler:
Käyttäjältä riku_ ostetut housut. Eivät nää mulla käyttöä, koska aavistuksen tiukat. Kunto hyvä ja ei mitään isompia fadeja. Koko 30, mutta varmaan sopii jos käytät normaalisti 31 kokoa (puolvyötärö n.42,5cm) Lyhennetty rgt:llä 82cm pituuteen joten chainstitch löytyy. Hinta 75 e

Kuva

Kuva

Stone Island Overshirt M
Spoiler:
Kaikki tietää stonarin paitatakit! Tästä hyvä musta old effect koko M hinta 130e

Kuva

Kuva

Kuva

Rogue Territory work shirt koko M
Spoiler:
Tukevan oloista denimiä, joka varmasti kestää käyttöä. Kunto hyvä, ei mitään räikeitä feidejä. Ei mikään kovin iso M, joten voi hyvin mennä S kokoiselle. Ostettu vähän aikaa sitten käyttäjältä portviinikastike. Hinta 50e

Kuva

Velva sheen sweatshirt M-koko
Spoiler:
Aleista hommattu Velva, joka harmikseni osoittautui liian isoksi. Uusi ja tagit vielä paikoillaan Materiaali 99%cotton/1%polyester, eli just hyvä. Muutenkin oikeen pätevän oloinen ja, jos koko natsaa niin ei taida tähän hintaan parempia tulla vastaan. Hinta 59 e jos ei täällä menee niin lähtee ens viikolla takas portterille.

Kuva

Kuva

Armor-lux pitkähihainen t-paita M-koko
Spoiler:
Väri oceano/nature.
Tämäkin alehintaan hankittu, mutta en kerennyt/jaksanut palauttaa, joten luukutetaan nyt täällä eteenpäin. Aika perus t-paita matskua, 100% cotton. uusi tagit kiinni. Hinta 35 e

Kuva

Kuva

APC petit new standard 31
Spoiler:
Muistaakseni joulukuussa käyttäjältä riku_ ostettu pari. Heti todettu itselleni turhan nafteiksi, vähän korkeampi rise ja hieman tilaa hanurille niin pitäisin nämä itselläni.

Kerran edellisen omistajan toimesta liotettu, sekä lyhennetty vastaamaan noin 30 tuuman sisäsauma pituutta. Ei mielestäni mitään isompia mainittavia feidejä. 50e noudettuna tai 55e postitettuna.

Kuvat vähän kehnoja, valon määrä on rajallinen siihen aikaan, kun olen kotona.
Kuva

Kuva

Kuva

Buttero Tanino low cuoio 39
Spoiler:
Alennus myynneistä ostetut butterot, mitkä eivät istu omaan jalkaan ihan optimaalisesti. Lähtee muutaman päivän sisällä palautukseen, tai sitten kokeilen välipohjallisten kanssa kikkailua. Nyt kuitenkin täällä tarjolla hintaan 165e

Mukaan alkuperäinen boxin ja kaikki sisältö mukaanlukien toiset nauhat.

Buttero ilmoittaa näiden japani kooksi 253 mikä kai vaikuttaisi aika oikealta.

Kuva
Kuva
Kuva

Orslow button down bleach size 2
Spoiler:
Foorumi käyttäjä shimmysemiltä ostamani hemmetin siisti nappi paita, joka harmikseni osoittautui liian isoksi. tagit paikallaan, käyttämätön Omakustanne hintaan 120e

Kuva

Kuva

Kuva

Uniqlo boiled lambswool sweater light grey size S
Spoiler:
Ostin näitä kahdessa eri värissä ja toisen laitan kiertoon. uusi tagit kiinni. Omakustanne hintaan 20e

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Röpäle, 05 Marras 2019, 22:32. Yhteensä muokattu 52 kertaa.
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.