Kyseessä AS:n tekemät vaaleat penny loaferit, mitä ajattelin käyttää toimistotossuina, mutta valitettavasti ovat liian leveät mun neitimäisille nilkoille. Mitoitus UK 7,5 EX = kenkä on kapean (E) ja normaalileveyden (F) välistä. Mulla on kapea jalka (E leveys toimii AS:lla) ja nämä siis hölskyivät mulla kantapäästä. Uskoisin, että toimii hyvin ainakin normaalileveään UK 7,5 / Eur 41,5 koon jalkaan.

Hyvin vähän käytetyt (tamperelaisittain perus "worn twice"), kuten huonoista kuvistakin ehkä näkee. Mun järkkäri on tällä hetkellä ilmeisesti Malmössa ja saan sen sit joskus, joten jos ei mene kaupaksi niin tarkempia lähikuvia voi sit pyydellä arviolta parin viikon päästä.

Kengät sijaitsee stadissa, kaupat mieluiten kasvotusten niin pääsee sitten itse katsastamaan kunnon ja testaamaan istuvuuden, mut ostajan maksaessa postikulut voidaan sitäkin vaihtoehtoa harkita. HP 90 €, myös vaihto esim. sopivaan määrään laatu giniä passaa mulle. Yleiset kysymykset voi tökkää ketjuun, mutta YV:llä kannattaa lähestyä, jos haluaa nämä suoraan poistaa.

e. lol, meni väärälle puolelle toi viestin aloitus..

Kuvia:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

e. hintaa laskettu kybä.
Viimeksi muokannut joona, 16 Huhti 2013, 10:56. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Puoli kokoa pienempänä oisin periaatteessa voinu kopata. Kokoa pienempänä oisin napannu kyselemättä.
^ Sulle noi oliskin paremmin varmaan mennyt tyylillisestikin. Mulle oltais salee vaan toimistollakin naurettu.. mitä toki tehdään nytkin.
Viimeksi muokannut joona, 10 Huhti 2013, 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikö FX ole F:n ja G:n välillä? Vai onko nämä EX (E:n ja F:n välillä)?

Nää saattais sopiakin mulle, kun UK8-loafereissa tuppaa olemaan liikaa pituutta ja kantapää nousemaan. Viittitkö ottaa pohjasta mittoja, niin voisin vähän vertailla omiini?
Lol, sehän meni vahvasti. Joo ovat siis EX!

Ulkopohjan pituus: n. 281mm
Ulkopohjan leveys: n. 101mm, mut tätä oli vähän vaikeampi mitata. Voi olla siis muutaman millin ehkä jostain leveämpikin.
Jees, voidaan toki tehdä näin. Tietty vielä parempi, jos sulla tulee mitään menoa stadin suuntaan, niin sovittaisit samalla niin ei tule ainakaan mitään turhia kustannuksia. Suomen posti on sen verran kallis et tulee äkkiä turhan monta euroa sit pelkästä tyhjästä arvasta maksettavaks, jos on kuitenkin todennäköisesti liian pienet. Mulla ei sinänsä oo mikään kiire noita myydä ja mieluiten ehkä tätä kautta myisin vrt. muut foorumit tai ebay.
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.