Tane kirjoitti:Nyt keitti insinöörileikarin puolella viimistä kertaa kiinni. Vittu tota menoa enää jaksa.


Oliko jotain erityistä?

Itsellä meni hermo about vuosi - puolitoista sitten pikkuhiljaa. Sen jälkeen keskittynyt lähinnä hienovaraiseen vittuiluun, hölmöjen ketjujen lukpttamiseen (tai sen edesauttamiseen) ja satunnaisten vastaantulijoiden auttamiseen. Voin nimetä helposti muutamat uudehkot käyttäjät joiden saapumisen jälkeen en ole jaksanut edes yrittää tuottaa mitään arvoa ja olen lähinnä huvittanut itseäni. Tietyt ketjut kiertämällä siellä on melkein siedettävää. Niiden parin vanhan sankarin viestit olen kiertänyt pidempään.
Tane kirjoitti:Nyt keitti insinöörileikarin puolella viimistä kertaa kiinni. Vittu tota menoa enää jaksa.


En tiedä mikä sulla keitti, mutta itelle toi Pitti-ketju on paikoin ärsyttävää luettavaa. Lopettaankaan ei pysty. Sama vika kuin A:lla.
Mun mielestä siitä ketjusta tulee vuosi vuodelta mielettömämpää viihdettä, kun muodin yläpuolella olevat asiantuntijat kertovat, miten asiat on ja mikä näyttää hyvältä. Ja vielä niin nokkelalla tavalla!
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.