Minä ostin Airpodsit oikeastaan pääosin siistiksi handsfree-ratkaisuksi. Toteutus latausbokseineen on hieno ja yhteys syntyy tosi ketterästi. Näyttää koko ajan vähemmän tyhmältä kun käytttäjiä näkyy enemmän. ;)
Jos isompi näyttö ja faceid kiinnostaa tarpeeksi :D Ei järjellä perusteltavissa tietenkään. Itse odotin uusia malleja innolla mutta XR pieni pettymys näytön osalta ja XS hintaan ei kyllä kykene...
Mulla olis ylimääräisenä Project debut-3 usb levari mustana jos jotakuta kiinnostaa. Mintti kuosi joskin pölykansi on ottanut hiukan hentoa naarmua. Joku reilu 200€ varmaan olis sopuhinta. Boksi löytynee varastosta joten mahd. Postitus voisi onnistua, jos postipojan käyösiin uskaltaa vaan luovuttaa.

Jos jollain pölyyntyy kohtuuhintainen stratocaster nurkissa niin voidaan miettiä jonkin sortin vaihdantataloutta.
onko täällä kenelläkään kokemuksia marshallin bt-kaiuttimista? tiedostan, että näissä mennään enemmän design ja brändi edellä, mutta kiinnostaa silti kuulla, onko itse kaiuttimista mihinkään? hifi-autismi ei kiinnosta, vaan lähinnä helppo ja silmää miellyttävä ratkaisu musiikin kotikuunteluun.
Kysymystä toisen perään:
Viimein The Frame telkku hankittu ja kylkeen tarvittais joku soundbar, joka on simppeli ja toimii tv-kaukosäätimellä.

Olisiko hifisteiltä vinkkejä tai BF tarjousbongauksia?

Iso plussa olisi Airplay 2 toisto, niin toimisi B&O multiroom vehkeiden kanssa.
jari kirjoitti:onko täällä kenelläkään kokemuksia marshallin bt-kaiuttimista? tiedostan, että näissä mennään enemmän design ja brändi edellä, mutta kiinnostaa silti kuulla, onko itse kaiuttimista mihinkään? hifi-autismi ei kiinnosta, vaan lähinnä helppo ja silmää miellyttävä ratkaisu musiikin kotikuunteluun.


Täältä löytyy jokusen vuoden takaa. Olen oikein tyytyväinen. iPadilla ei oikein enää käyttöä muuten ole, joten se on kytketty skobeen. Äänenlaatu on minulle hyvin riittävä ja design miellyttää. Musiikki kuulostaa hyvältä myös hiljaa soitettuna ja säädöillä saa eri musatyyleihin sopivat asetukset helposti. Hyvä kaiutin ja yllättävän muhkea ääni.
Pasteur kirjoitti:Kysymystä toisen perään:
Viimein The Frame telkku hankittu ja kylkeen tarvittais joku soundbar, joka on simppeli ja toimii tv-kaukosäätimellä.
Iso plussa olisi Airplay 2 toisto, niin toimisi B&O multiroom vehkeiden kanssa.


Sonos Beam?
Pepe kirjoitti:
jari kirjoitti:onko täällä kenelläkään kokemuksia marshallin bt-kaiuttimista? tiedostan, että näissä mennään enemmän design ja brändi edellä, mutta kiinnostaa silti kuulla, onko itse kaiuttimista mihinkään? hifi-autismi ei kiinnosta, vaan lähinnä helppo ja silmää miellyttävä ratkaisu musiikin kotikuunteluun.

Täältä löytyy jokusen vuoden takaa. Olen oikein tyytyväinen. iPadilla ei oikein enää käyttöä muuten ole, joten se on kytketty skobeen. Äänenlaatu on minulle hyvin riittävä ja design miellyttää. Musiikki kuulostaa hyvältä myös hiljaa soitettuna ja säädöillä saa eri musatyyleihin sopivat asetukset helposti. Hyvä kaiutin ja yllättävän muhkea ääni.

tää on just se mitä haetaan, tattista vaan ostopäätöksen vahvistamisesta!
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.