Kahden päivän sisään revennyt kahdet farkut. Ei vituta. Pitääkö nyt painaa seuraavat päivät flanelleissa?

Korjausvinkit olis tarpeen..
Jos repesivät haaroista, niin tukikangasta sisäpuolelle ja helvetisti lankaa koneella päälle.

Tietysti voi vain antaa olla.
Jostain syystä jo pidemmän aikaa halunnut Tricker'sin Monkey Bootsit, vaikka yleisesti en edes niin kauheasti ko. kenkämallille lämpene. Ja vieläpä nimenomaan 9-eyelet version, mitä mun tuurilla taidetaan myydä lähinnä Japanissa. No, pitkän odottelun jälkeen britti ebayssa olis nyt mun koossa hyvin vähän käytetty pari, mutta myyjä ei postita kuin britteihin, ei vaikka kauniisti kysyin :( "Sorry uk bidders only my friend.".

Tälläiset siis kuumottelee, ja olisi ollut tarjolla, mutta ei niin ei..

Kuva
joona kirjoitti:Jostain syystä jo pidemmän aikaa halunnut Tricker'sin Monkey Bootsit, vaikka yleisesti en edes niin kauheasti ko. kenkämallille lämpene. Ja vieläpä nimenomaan 9-eyelet version, mitä mun tuurilla taidetaan myydä lähinnä Japanissa. No, pitkän odottelun jälkeen britti ebayssa olis nyt mun koossa hyvin vähän käytetty pari, mutta myyjä ei postita kuin britteihin, ei vaikka kauniisti kysyin :( "Sorry uk bidders only my friend.".


En tiedä millon tuo loppuu, mutta jos haluat kysyä, että onnistuuko, jos annat osoitteen mihin postittaa britteihin?

Tarvittaessa pystyn jeesaamaan proxyksen Suomeen, jos onnistuu ja tarvetta on.
Todella jees, jos ei ole liikaa vaivaa ja pystyt jeesaa, arvostan suuresti! Kysyin myyjältä onnistuuko. Aikaa on vielä 5 päivää biddailla, mutta saa nyt nähdä vastaako toi enää mulle mitään. Kävi miten kävi, kiitos avusta.
Apinoilla voittoon!
Omat AS MTO monkeyt on kovassa käytössä ja ainoa yhä hankkimista odottava Grail-kenkä meikäläiselle on Trickers apinat oranssista Comipelin cordosta.
Lähemmäs tonni taitaisi noille tulla hintaa. Jotain merkkipäivää ja palkankorotusta odotellessa...
^ Näin joskus AS:n vanhassa blogissa niistä sun monkey bootseista kuvan, nätit oli.

Oranssit Comipelin cordovanista.. todella härskiä, arvostan! Onko suunnitteilla just tälläset 7-reikäiset vai jotain muuta?

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Pilaan tän ketjun ihan täysin, mutta iso kiitos tosiaan vielä DressLikeA:lle avun tarjoamisesta, koska sen turvin lähdin vielä häiriköimään myyjää uudestaan ja onnistuttiin säätämään niin, homma on kunnossa. Päätin kuitenkin, että lähetän suoraan Shoehealerille pohjattavaksi kun tarkoituksena oli kuitenkin vaihtaa kumipohjat alle joka tapauksessa viimeistään syksyllä. Näin ei tarvii vaivata A:ta (tai A:n "kontaktia") ja säästän kuljetuskustannuksissa vrt. edestakaisin pohjattavaksi lähetettäessä. Nyt jos ei joku törkee hillokeisari tuu ja vie mun nenän edestä sitä paria niin kohta on yks oma kenkä graali vähemmän poistettavana. Pakko vielä hehkuttaa, mutta SH:n Richard on kyllä todella huikee jätkä, parempaa palvelua ei saa varmaan mistään + työnjälki SH:lla tehdyssä pohjanvaihdossa on todella hyvä.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.