DHL kirjoitti:March 20, 2013 12:48 Delivery attempted; recipient not home


Juu, paitsi että ei ole yritetty toimittaa. Lisäksi toimitusosoitteena on duunipaikka, joten siltä osin tuo kyllä pitää paikkansa: en ollut kotona.
reiska kirjoitti:
DHL kirjoitti:March 20, 2013 12:48 Delivery attempted; recipient not home


Juu, paitsi että ei ole yritetty toimittaa. Lisäksi toimitusosoitteena on duunipaikka, joten siltä osin tuo kyllä pitää paikkansa: en ollut kotona.


Anna mä arvaan: DHL on jättänyt paketin alihankkijansa UPK:n toimitettavaksi? Mun taannoisen paketin toimittaminen vaati neljä puhelua UPK:n maksulliseen asiakaspalvelunumeroon vastaavanlaisten sekoilujen takia.
reiska kirjoitti:
DHL kirjoitti:March 20, 2013 12:48 Delivery attempted; recipient not home


Juu, paitsi että ei ole yritetty toimittaa. Lisäksi toimitusosoitteena on duunipaikka, joten siltä osin tuo kyllä pitää paikkansa: en ollut kotona.


Suomen DHL pysyy tuolla tavoin näennäisesti luvatussa aikataulussa. Laittelevat toimitusyrityksiä, vaikkeivät ole aikeissakaan toimittaa. Järjestelmässä kaikki näyttää olevan ok ja kaikki ovat tyytyväisiä. Paitsi asiakas.
J-B kirjoitti:No niin...

Tilasin siis elokuussa Magnolilta neuletakin, jonka valmistusajaksi luvattiin "selvästi alle 2kk". Nyt mennyt jo kolme kuukautta ja pari viikkoa sitten sain kyselyyn vastauksen, että kutojat lomalla, mutta heppu lupasi ottaa yhteyttä seuraavalla viikolla kutojien palattua.
No, eipä ottanut ja pientä radiohiljaisuutta asian tiimoilta.

En aivan varauksetta voi suositella tota kioskia.


Ja taas mennään...

Nyt olis paketti tullissa. Paketilla painoa 0.68 kg ja jostain Nepalista näyttäs tulleen, joten arvelluttaa semisti.
Valistuneita arvauksia sisällöstä? Tuleeko tollanen neuletakki muka alle 700g paketissa?
Oon erehtyny pitkästä aikaa lukemaan SF:ää, varsinkin ketjua "WHNAY.'S GOOD TASTE THREAD". En tiedä eikö minulla ole silmää ja en ymmärrä, mutta mitä ttua foo ja manton? Hirveetä selitystä ja esseitä, mutta osa seteistä on ihan kauheita. Tuossa on mun mielestä just semmonen insinöörilähestymistapa pukeutumiseen mistä huomautellaan "toisaalla" usein. No omapa vika kun lukee, en vaan pysty ymmärtämään millä näytöillä noi on jotain foorumin ylijumalia. Hate-reading ftw.
Ei tota SF:ää jaksa lukea jos ei hae sieltä jotain tiettyä infoa. Jengi on niin syvällä larpeissaan, että todellisuudentaju on suurimmalta osalta täysin hämärtynyt. Ideaali pukeutumisesta tuntuu monella olevan tyyliä salaisen napolilaisen räätälin väsäämä violettiruutuinen kolmiosainen vihreä tweedpuku yhdistettynä GG:n punaisella patinoituihin kenkiin, viisiväriseen taskuliinaan ja ancient madder -skragaan joita voi käyttää tasan yhden puvun kanssa. Katupuolella jengillä enimmäkseen hirveä dvn, mmm mitä näitä nyt on ninjapelleily päällä.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.