Ruger Hauerin uus lätty ihan jäätävää paskaa. Ilman Huge L:n biittejä ei noista pojista oo mihinkään.
uros kirjoitti:Ruger Hauerin uus lätty ihan jäätävää paskaa. Ilman Huge L:n biittejä ei noista pojista oo mihinkään.

Nyt olet väärässä. Uuden levyn tuotanto toimii todella hyvin. Hyvä siirtymä perinteisistä räppibiiteistä kokeellisempaan meininkiin.

Muutenkin lähiaikoina tullut asialista kamaa. Kendrick Lamarin uusi tuli hommattua viikonloppuna, mutta en ole ehtinyt kuunnella kuin pikaisesti. Tästä huolimatta vaikuttaa erittäin kovalta.

Lisäksi ASAP Rockyn fuckin problem on kovis.

Tiedä sitten onko tiukka, ja uus ny ei ainakaan, mutta tää on mun mielestä ihan vitun taaki veto!
Flow ja biitti on kaikki kaikessa.
Harvemmin olen väärässä ja silloinkin todennäköisesti vähemmän väärässä kuin muut.

Toi Pyhimyksen taiteellinen perseily, että pitää lähteä kokeilemaan kaikkea ja yleisestikin kehittää menoa ei tässä toimi. Electrobiiteissä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta tässä Ruger Hauerin levyssä ei ole yhtäkään toimivaa biittiä. Tietysti itse olenkin tämmöinen gangsta rap äijä, että jos tausta ei toimi, niin ei räpeistäkään saa mitään irti. Fakta vaan on se, että Huge L on jumalallinen tuottaja, jos kasasta ylijäämää saa Se Syvenee Syksyllä -kaltaisen teoksen.

Tosta uudesta levystä en maksaisi edes hugea, höhöh.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.