Itselläni on kyllä jo muutaman (6) vuotta työelämässä heiluneena sellainen fiilis, etteivät rahat vieläkään riitä kunnolla poistoihin. Ehkä mä priorisoin liikaa jotakin muuta, safkaa ja juomaa ja sen sellaista.
Tane kirjoitti:#tyylit uusioperhe ftw. Barbarossa on äiskä. Lähetään nyt siitä liikkeelle.


Toisaalta kapteeni kertoi että rahankäyttö menis jotenkin järkevämmäks perheen myötä. Tossa uusioperheessä...

Musta tuntuu että se homma lähtis eskaloitumaan ihan täysillä.

Kuva
Tane kirjoitti:#tyylit uusioperhe ftw. Barbarossa on äiskä. Lähetään nyt siitä liikkeelle.

Nyt en oo ihan varma vittuillaanko mulle tai jotain...LOL
Paskat se järkevämmäksi mene. Mitä nyt tietysti kotona vähän nostellaan kulmakarvoja. Mutta perheen myötä pakollisten menojen määrä nousee. Lapsia ei voi määrätä nälkäkuurille, koska isi poisti parit Aldenit.
oktopus kirjoitti:Itselläni on kyllä jo muutaman (6) vuotta työelämässä heiluneena sellainen fiilis, etteivät rahat vieläkään riitä kunnolla poistoihin. Ehkä mä priorisoin liikaa jotakin muuta, safkaa ja juomaa ja sen sellaista.


Ite olen huomannu, että esim. aktiivisella ulkona syömisellä (enkä edes tarkota mitään fine dining -mestoja, vaan aika perusmättöjäkin) voi tuhota budjettinsa todella salakavalasti. Joskus aikoinaan oletin, että ns. kohtuullisilla tuloilla vois ihan hyvin syödä melko paljon ulkona, mutta nykyään suosittelen sitä vasta Virallisesti Kovatuloisille.

Mut edelleen tulee toki käytyä brunssilla koko ajan. "Just when I thought I was out, they pull me back in".
Ilman perhettä pärjää ilman autoa Helsingissä, missä säästää rahaa. Autokulut säästämällä voikin sitten poistella Aldeneita!

Toki asuminen sitten taas maksaa...
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.