oktopus kirjoitti:Aesopilla on kans tosi nätti ilme. Näitähän myy Artek tuossa espalla. Onko kokemuksia? Omat mielikuvat kun pohjautuvat lähinnä blogihehkutuksille.


Aesopilla on tosiaan visuaalinen ilme kunnossa. Todella hyvänoloista kamaa mut en oo kyllä käyttänyt pidempiä aikoja. Hinnat nyt on mitä on.
Eturaivo kirjoitti:
DLA kirjoitti:Mut ne pakkaukset ei näytä hyvältä.

Ei käy siis.


Ach, tyyli ennen tarkoitusta siis. :-D


Tän(kin) tyyppisissä asioissa: tyyli = tarkoitus.
Erik kirjoitti:
Eturaivo kirjoitti:
DLA kirjoitti:Mut ne pakkaukset ei näytä hyvältä.

Ei käy siis.


Ach, tyyli ennen tarkoitusta siis. :-D


Tän(kin) tyyppisissä asioissa: tyyli = tarkoitus.


Ymmärrän hyvin. Tuolla minäkin olen kotona monta asiaa perustellut. :-D
^
Noi kyllä toimii visuaalisesti.
Saakeli kun Muji ei vieläkään suvaitse rantautua tänne periferiaan (Uniqlon ohella).
Muji sais kyllä todellaki tulla tänne. Tuolla nettikaupassa on tosiaan suht heikko valikoima ja mun mielestä Muji on parhaimmillaan myymäläkokemuksena. Ei ne tavarat yksinään ole niin ihmeellisiä mut se kokonaisvaltainen estetiikka toimii. Aina tulee kyllä ostettua jotain kun pääsee käymään.
Herätellääs tätä ketjua vähän eloon! Minkälaisia ihonhoitotuotteita sekä rutiineja ihmisiltä löytyy? Itsellä löytyy tällä hetkellä Kiehl'sin tuotteita, jotka ovat mielestäni ihan miellyttäviä. Houkuttais kokeilla Aesopia vuosien ajan jatkuneen hypen jälkeen, mutta toi hinta/laatusuhde jotenkin epäilyttää. Onko kenelläkään kokemuksia Aesopin tuotteista?
Mulla on kaikkea roinaa mitä firmat lähetellyt, mutta oikeasti parta- ja hiustuotteiden lisäksi tällä hetkellä tulee aamuisin vetäistyä lähinnä pallivahaa huuliin tai saunan jälkeen naamaan, jos sattuu tarvitsemaan.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.