Hehkeästä otsikoinnista huolimatta ketjuun kaikki sivuava keskustelu niin itse tuotteista, välineistä ja niin edelleen.

Itse pitäisi uusia pikkuhiljaa koko peseytymiseen ja ihonhoitoon liittyvä kaapin sisältö ja vähän vielä vaiheilen, että mihin suuntaan seuraavaksi. L’OCCITANE, Kiehl's ja Clinique lähinnä pyöriteltyjen vaihtoehtojen joukossa.

Lisäks lähipäivinä pitäis tulla testiin tällanen washbag.

Kuva

Alustavasti mietityttää, että miten tuo pinta nyt sit ottaa kosteutta / kylpyhuoneiden lattialla ja laukuissa pyörimistä vastaan.


Myös nettikauppavihjeet lankaan.
Mulla on tällainen kusetushintainen joka oli ihan kohtuuhintainen Porterin alessa:

Kuva

Kosmetiikkana hajusteiden lisäksi lähinnä Biothermin saippuaa ja kosteusvoidetta.
Yli tunti kuitenkin avauspostauksesta kesti jotta saatiin tuo tähän ketjuun.

Vähän oon pettyny.
Clinique on mun valinta, tosin lähinnä tyylikkäiden pakkausten ansiosta.

Kuva

Kuva

Kuva

Alimmaisella saa nätisti teepussit toipumaan illanvieton jäljiltä...
Erik kirjoitti:Clinique on mun valinta, tosin lähinnä tyylikkäiden pakkausten ansiosta.


Tässähän se tuli.

Eri valmistajien tuotteissa ei oikeasti ole erityisemmin eroja. Tyylikkäästä pakkauksesta saa hyvät fiilikset ja tuote tuntuu hyvältä. Toki tuotteella on sen verran merkitystä, että kannattaa valita oman ihotyypin mukaiset tuotteet.

Malin and Goetzilla on nätit pakkaukset.

Kuva
^ Näinhän se juuri on ja sen takia itselläkin koko valikoima nyt kerralla uusinnassa. Purnukat pitää olla samanlaisia.
En oikeestaan jaksa käyttää juuri mitään ihonhoito tms. tuotteita (ehkä pitäisi), mutta silloin harvoin kun jotain teen, niin suosin "luonnon kosmetiikka". Esim. kiipelystä saattaa kädet välillä mennä aika rujoon kuntoon ja silloin on toiminut hyvin shea butter/voipuunvoi/karitevoi (ja mitä nimiä sille nyt sit onkaan, samaa kamaa yhtä kaikki). Samoin se toimii hyvin, jos on vaikka jalkapohjat kuivuneet liikaa. Koko kropan voi hyvin rasvata esim. kookosöljyllä. Ite lämpimämmissä maissa reissatessa rasvaan sillä joku 1 - muutaman kerran viikossa koko kropan. Suomessa taas aika harvoin.
Silloin kun olin naimisissa oleva mies, tuli käytettyä kyllä kaikkea vaimolta pummaten - tai noh, aloite oli kyllä hänen puoleltaan. Teepuuöljykynää kynsinauhojen hoitoon, silmien alle jääkaapissa säilytettävää haudetta krapula-aamuisin, valokynää jne., oli erikseen käsivoiteet ja silmänympärykset yms. Saas nähdä mitä uuden tuttavuuden kaapista löytyy kun olen sisäisen metroseksuaalini varovaisesti ensin tuonut esiin... ;)
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.