Kyllä toi kiinnostaa, mut täytyy sanoa et viime aikoina selkeesti parhaat kokemukset tulleet enemmänkin peliteollisuuden tuolta indiepuolelta.

Erityisen kovia olleet FTL, Gunpoint, Fez ja tietty McPixel. Muutenkin varsinkin Steamin alennusten aikoihin tullut poistettua aika matalalla kynnyksellä pelejä, vaikka aikaa kaiken pelaamiseen ei tosiaankaan löydy.
Olen vähän old school mutta täältä Arcanumia, Sid Meier's Alpha Centauria jne.: http://www.gog.com/

SR > GTA eli tämä pitää kyllä katsastaa jos olisi samanlaista mielipuolista sekoilua kuin aiemmin. Kun vaan ehtisi pelaamaan:

Kuva
Muutenkin varsinkin Steamin alennusten aikoihin tullut poistettua aika matalalla kynnyksellä pelejä, vaikka aikaa kaiken pelaamiseen ei tosiaankaan löydy.


+1. Tää on kyl välillä karannu vähän lapasesta. Pelaamista odottelis mm. Dishonored, Total war: Shogun 2, Portal 2, Bioshock 2...

Viimeisimpänä Batmanit tuli hakattuu läpi ja nyt työn alla ois Fallout: New Vegas. Indiepeleistä tuli hommattuu (tykkäsin kyllä):

Kuva
DLA kirjoitti:Kaikki urheilupelit on aika turhia...

korjasin (sensible soccer oli kyl aikoinaan hyvä ja speedball muistaakseni myös)
Championship Managerit (01/02 nevö forget) ja sittemmin saman porukan tekemät Football Managerit on oikeastaan ainoita mitä olen 2000-luvulla kunnolla pelannut (ihan helvetisti). Ei jostain syystä ole koskaan napannut mitkään fifat/nhl:t, ns. tavalliset urheilupelit, joissa itse ohjaa pelaajia.

Jos jollain on Pleikkari 3 josta vois luopua niin voisin ostaa.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.