Saatanpa olla vähän outcast näissä jutuissa.

Mun all time favouritet:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Eli: Monkey Island 1-3, ADOM (ja jotkut muut vastaavat), BatMUD, joku 2000-luvun alun Half Life Counterstrike. Ja sit vielä Larryt, Space Questit, Indiana Jonesit ja sen sellaiset.
Jos vanhoista peleistä puhutaan, niin LORD oli kyllä todella kova. En kuitenkaan usko, että enää jaksaisi.
oktopus kirjoitti:Eli: Monkey Island 1-3, ADOM (ja jotkut muut vastaavat), BatMUD, joku 2000-luvun alun Half Life Counterstrike. Ja sit vielä Larryt, Space Questit, Indiana Jonesit ja sen sellaiset.


Olin ite liian nuori ymmärtämään Monkey Islandien hienoutta kun ne tuli, mutta pelasin tuossa noin vuosi sitten läpi osien 1 ja 2 päivitetyt versiot ja hauskaa oli.
oktopus kirjoitti:Saatanpa olla vähän outcast näissä jutuissa.

Mun all time favouritet:

Kuva

Kuva



NetHackin oon ascendannut pariin kertaan rehellisesti. Vuosiin en kyllä ole pelannut tosin ei taida uusia versioitakaan olla ilmestynyt.
Ei kyllä (netti)moninpelit kiinnosta yhtään. Vanhalla ei refleksit riitä nuorille jonneille pärjäämiseen ja ei kyl muutenkaan iha kauheasti nappaa netin peliseura. Viimeinen jota tuli aikoinaan kunnolla hakattua oli ACTION QUAKE 2. Se oli kyl legendakamaa, todella kova.
no juu onhan se totta et hirveetä mussutusta yleensä peleissä mut esim kynärissä kun pisti hud_saytext 0 consoleen niin eipä paljoa haitannu (ei näy tekstit). Itelle taas putoo aikalailla pelkästään moninpelit.
Joku "alkuperäinen" CS ja Team Fortress ja joskus myös Unreal Tournament toimivat aikanaan kyllä oikein hyvin.

Törmäsin internetsissä hauskaan tarinaan. Joku jäbä oli jättänyt Quake 3 -serverinsä ja sinne botit pyörimään muutamaksi vuodeksi, ja palasi myöhemmin tsekkaamaan mitä tapahtuu.

Quake 3 bots were designed based off an artificial neural network.
They would effectively "think" to figure out the best way to do things.
They would see which tactics worked and which didn't, reusing the ones that worked and discarding the ones that didn't.
The longer they played the more they would learn about you, figuring your patterns, and this would apply towards other bots aswell. For all intents and purposes they were one of the first learning AI in a game.

When I found this out I set up a quake 3 arena server on my pirating server just to have 16 bots face each other over and over to see how good they would get.
I set the server up 4 years ago, it's been running the entire time, I forgot about it until this thread. I'm gonna go check on them.


Täällä tarinaa ja täällä spekulointia.
bowtiepasta kirjoitti:Viimeinen jota tuli aikoinaan kunnolla hakattua oli ACTION QUAKE 2. Se oli kyl legendakamaa, todella kova.


lol +1.

Ei kyllä enää nykyään riitä aika moninpeleihin, kuitenkin sen verran kilpailuhenkeä ettei haluaisi olla ihan pohjasakkaa.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.