Witcher 3 - Hearts of Stone vielä kesken. Fallout 4 saa odottaa hetken, jos vaikka pari päivitystä ehtis tulemaan niin pahimmat bugit ja hidastelut karsiintuu :D
Täällä myös Witcher 3 kesken, ajattelin odottaa, että nuo dlc:t tulee ulos ja pelaan sitten loppuun. Fallout 4 varmaan jää joulun tienoille.
Vuoden merkittävin julkaisu on ilman mutta Pokémon Go. Lainaan Nyt-liiteen juttua, joka avaa asiasta tietämättömille, mistä tässä kaikessa on kysymys.

Pelin juju on siinä, että pokemonit ovat nyt piiloutuneet oikeaan maastoon pelaajan ympärillä. Pelaajan pitää siis kävellä ympäri oikeaa kotiseutuaan yrittäen bongata kaduilta, niityiltä, rannoilta tai mistä tahansa piileskeleviä pokemoneja, jotka napata mukaan ”poke-palloonsa.”

Koska pokémonit ilmestyvät oikeaan maastoon, Pokémon Gon pelaajien on poistuttava kodeistaan, jos haluavat löytää kaikki Pokémonit (ja kaikkihan haluavat).

Pokémonit ilmestyvät puhelimen kameran kuvaamaan kuvaan kuin mihin tahansa maisemaan. Kun pelaaja lähestyy otusta, tämä on napattava poke-palloon viskaamalla ansa oikealla hetkellä kohti villiä pokémonia. Pokémonien sijainti riippuu niiden tyypistä ja maastosta: esimerkiksi pelimaailmassa vedessä viihtyvät pokémonit löytyvät luultavasti oikean veden ääreltä.

Otusten metsästämisen lisäksi pelaajan ympäristöstä löytyy poke-pisteitä, joista pelaaja voi kerätä bonuksia ja poke-saleja, joilla pokémoneillaan voi otella toisia pelaajia vastaan. Kukin pelaaja kuuluu värillä merkittyyn joukkueeseen, ja omalle värille yritetään vallata mahdollisimman paljon saleja. Näin pelaajat siis kilpailevat oman kotikaupunkinsa Pokémon-herruudesta.


Olen tässä hieman ehtinyt metstästämään ja peli on kaiken haipin arvoinen. SInänsä yksinkertainen idea on todella koukuttava. On myös hauskaa, kun joutuu ihan oikeasti kävelemään.

Onko täällä jengiä lähtenyt kouluttajan uralle?

Jep, todella koukuttavaa ja todella moni kaveri myös alkanut pelaamaan tätä. Sinänsä huvittavaa näin reilusti parikymppisiltä. Se hämmentävä tunne kun tapaat "kouluttajia" pokestopilla.
En ole.

Voxissa oli mielenkiintoinen juttu pelistä.

Surely young Pokémon trainers like me grew out of the phase and started doing adult things.

For some, that was the case — but others kept playing.

In fact, Nintendo has something called the "same generation hypothesis," which says that certain audiences stick with their childhood games even after they've grown out of the perceived target audience. Pokémon was one of those games, and Nintendo saw it in the data.

In 2006, the games began allowing for online registration, which helped Nintendo track their audience demographics closely. And since then, it's been able to see how registered Pokémon players have aged.

The charts below are from a Nintendo presentation in 2010 and show the first three Pokémon games that came out on their newest platform at the time, the Nintendo DS. The 2006 game had a relatively young audience, but the 2009 game appealed to a slightly older audience — and the 2012 game appealed to an even older one.


http://www.vox.com/platform/amp/2016/7/ ... lar-adults
Mites muut Pokémon-kouluttajat, missä mennää (Pokémonit ja lvl)? Myös joukkueet kiinnostaa, joten tunnusta väriä rohkeasti.

Itse olen level 20 ja statsit 58/58. Jenginä tietysti punainen, sillä mitä muuta tällaiselta samppanjasosialistilta voisi odottaa.
Spectator kirjoitti:Mä en vaan tajua tota :)

Avovaimokin pelaa mutta ei onnistu selittämään mulle, että missä tossa on se "peli"...


Peli on keräily ja jahti. Lisäksi toki levelin graindaus on olennaista. Etkö muka ole koskaan pelannut mitään JRPG:tä?
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.