^Kyllä mä ihan vanhan koulukunnan grindaukseen olen tutustunut, vääntänyt noita Final Fantasyja jne. aikoinaan. Samoin jotain Disgaeaa ja Personaa ja noita vastaavia klassikoita on tullut pelattua liiankin monta tuntia. Tässä en vaan löytänyt just sitä pelillistä puolta, pelkän grindauksen.

Pitäisi varmaan broidille jutella kun on pelikehittäjä, -tutkija ja muutenkin aiheesta väitellyt auktoriteetti ja toki tähän hurahtanut varmasti.
Lvl 17.

Odotan kovasti, että peli tästä vielä laajenee ja monipuolistuu muidenkin kuin lisämonnien osalta. Aineksia on vaikka mihin.

Ja Valor.
Valor, 11. Mä ymmärrän tätä yhtä paljon kuin Snapchatia. Tai no ehkä hieman enemmän, koska kyllä tuo keräily koukuttaa.

Hämmentää, miten paljon näin paskasti toimiva peli voikaan kiinnostaa. Serverit pätkivät koko ajan, toi tassuradar ei toimi lainkaan jne. Tulee lapsuus mieleen: kasettiasemat, korruptoituneet korput, katkenneet lerput, 9600 baud -modeemit, se ettei Doomissa voinut edes hypätä.

Se että pelin täytyy olla aktiivisena foregroundilla jotta munat kehittyisivät ja uusia pokemoneja löytyisi on kyllä silkkaa sadismia. UX torturer on tehnyt hommansa hyvin.
Jotain lisäsisältöä tähän on tultava ja nopeasti. Monnien grindaaminen käy jo työstä kun jokainen rotta ja pulukin on jo cp400 ja pakenee pallosta 5 kertaa.

Instinct, 17.

Kuva
^Olen pannut merkille, että kaikki pakenee useammin mitä korkeampi level on. Itse lvl 21 (Valor) ja yllättävän moni pulu ja drowzee pakenee aivan liian usein. Tulisi nyt se vaihtelu ja kaveri-battlet äkkiä, jotta mielekkyys kasvaisi. Vielä jonkin aikaa jaksaa graindata, mutta en tiedä kuinka kauan. Loman jälkeen voi into lopahtaa nopeasti.
kvarkki kirjoitti:Hauska nähdä miten tää menestyy Suomen ilmastossa talvella.


No lisäakkujen myynti vähintään triplautuu, kun puhelimet ei pysy pakkasella päällä.
Hyviä tyylejä taas uudessa Deus Ex:issä. Omalla läppärillä odottaa myös viesti FROM: ERROLSON HUGH [ACRONYM] joka sisältää trenssitakin tilausvahvistuksen.
^ Ei nykyään jaksa ostaa pelejä vasta kun hinnasta on tullut alas -50% tai -70%. On liikaa muutenkin steamissa tavaraa odottamassa. Eli ehkä joulualeista voisi jakautunutta ihmiskuntaa tutkia.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.