Rusettimakaroonilla on hyviä pointteja.

Oli muuten kyllä todellinen nautinto kun itse pelasin sitä MGS:ää (PS3:lle, mikä osa se nyt sitten mahtoi olla?) ilman, että olin yhtään aiempaa osaa pelannut. Hetki hiippailua (tai oikeastaan tykit laulaen mä menin) ja sitten taas loputtoman pitkä, joskin kieltämättä näyttävä välianimaatio jonkun robottininjan tai datanörtin sekoilusta ja mulla ei niin mitään hajua, mistä koko hommassa oli kyse :D
Barba:

Ton pelin parissa vierähti tovi jos toinenkin, nyt ei enää jaksa kyllä, ihan liian kaavoihin kangistunutta menoa kun ainut hupi on koittaa tappaa niitä Invincible-ötököitä. Muutenkin pelin hotfixit ja muut alko viemään iloa ihan liikaa.

Ihan hauskoja noi tommoset pelit on, ikävä kyllä ei vaan oikeen nappaa tarpeeks pitkäks aikaa: ne on semmosia kuukauden - parin superintensiivisiä pelisettejä, sitten se peli jää hyllyyn mätänemään.
^Jaa...itse oon ladannut kaikki add-onit(viimeisintä lukuunottamatta) ja vaihdan hahmoja suht aktiiviseen.
Hyvin jaksaa paahtaa. Nyt tuli taas se uusi Tiny Tina paketti, joka on kuulemma todella laaja ja hyvä.
En tosiaan pelaa varmaan keskimäärin paria tuntiakaan viikossa, joten tämä selittänee jaksamistani.
Borderlandsin maailma ja huumori uppoavat punaniskaiseen luonteeseeni kybällä.
Nyt tulilla Mechromancer, seuraavaksi sitten Psycho class.

Aikaisempi peliaddiktion kohde oli Homeworld peliperhe. Loppuaikoina Homeworld Complex modi.

Alleviivattakoon tosiaan sitä että en voi luokitella itseäni mitenkään edes aktiivipelaajaksi.
MrMan kirjoitti:^Ivan oli rautaa...


Heh, hain tarkoituksella kuvan jossa oli myös Ivan... Hinta ja laatu ei kyllä ollut ensimmäisten osien luokkaa enää JA2:ssa :( Muistelisin että Ivanin poika sopi paremmin alkubudjettiin.
^Tunnelma oli lähes käsinkosketeltava, kun jossain missiossa läpi pelin kasvattamasi kaveri alkoi ottaa osumaa oikein urakalla. Samaa oli vähän alkuperäisessä UFO: Enemy Unknown:ssa. Falloutit 1&2 olivat myös kovia, varsinkin 1:n loppu oli aika traaginen. Ultima Underworld, System Shock, miksei tällaisia tehdä enää...
Borderlandseissa on mahtava ulkoasu ja välillä huumori uppoaa ihan oikeasti. Valitettavasti ne vaan menee ihan loputtoman puuduttavaksi toistoksi ja pään seinään hakkaamiseksi itselläni. Miljoonannen laatikon avaamisen kohdalla ei oikein enää jaksaisi ja vastukset on sen verran kovia, että eteneminen käy työstä. Kunnes hörhöilin moninpelissä ja joku dumppasi eteeni kasan pelin parhaita varusteita :D
^En oo ilmeisesti pelannut ihan tarpeeksi vielä, tai sitten oon vaan vähän yksinkertainen kaveri.
Gaige pelattuna nyt tasolle 54 Ultimate Vault Hunter modessa, joten gearissa on kyllä ihan riittävästi tehoja...ja Deathtrapissa myös.
Ei kai kukaan Battlefieldia pelaa "tarinankerronnan" takia? BF lienee eniten pelaamani pelisarja. Yksinpeli on turha ja se ei olekaan siinä pointti. Talvisin kaipaan Wake Islandin lämpöön. Ja FW kans hyvä.

Strategiapeleistä Hearts of Ironit + Wargame: AirLand Battle.

Edit: ai niin. Pitäs joku hyvä ratti+poljin+vaihdekeppi kombo hankkia, nii ois kiva vetää jotain suht realistista simulaattoria (esim. rFactor). Mut ei o rahaa!
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.