Oikea #menswear-lähettiläs elää tietenkin kosmopoliitin elämää ja asuu toinen jalka hotellissa ja toinen jalka Tukholman saaristossa olevassa japanilaiskylpylässä. Menswear-lähettilään kotoa löytyy pelkkä minimalistinen futon, valkoiset seinät, yksi jakkara, pino lehtiä ja itse metalliputkesta käsin väännetty vaaterekki.

Ajattelin, että tämän ketjun voisi täyttää tavaroilla ja huonekaluilla. Sekä inspiskamaa, että kuvia ja linkkejä ostettavissa oleviin tuotteisiin. Jos vaikuttaa siltä, että tulee tukkoista, niin kaipa näitä aiheita voi vähän jakaa omiksi ketjuikseen.

Aloitan:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Folk Fibers on teksasilainen yhden naisen pyörittämä brändi, joka valmistaa käsintikattuja täkkejä/peitteitä. Ambrose kasvattaa itse omat indigonsa ja ilmeisesti myös ne ötökät, joista saadaan karmiininpunaista jne. Osa materiaaleista on vintagekamaa, osa itse värjättyä kangasta. On tullut jo pidempään
hansson kirjoitti:Brownen Thompalla on ihan nätin oloinen kämppä, asuisin.
Kuva


Koti täynnä vintagee. Sermillä peitetään näkymä keittiöön, mutta ei tarpeeksi hyvin jotta mikroaaltouuni tai joku iljettävä nespressoyksikkö jäisi näkymättömiin. Ihan kiva noin muuten kyllä, ainakin istuu miehen omaan tyyliin.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.