Mulla kanssa tuo sama Artekin pöytäsetti kuin myyrällä, yksiössä tieteskin pienempänä. Jotain vanhoja kirjasto/virastokalusteita leimoista päätellen, patinaa ainakin löytyy.
Löytyykö keltään mitään inspiraatio kuvaa Lundioista? Löytyis about 15m edestä hyllyä mutta kun ei oikein oo sytyttänyt tuoda kämppään.
Kuva

Kuvan tyylinen ratkaisu pitäis hankkia, tehdä, ostaa, teettää tai jotain. Vinkkejä mistä löytyis, joko valmiina tai sit joku tekijä tai mahdollisesti raaka-aineet helposti.
DLA kirjoitti:Kuvan tyylinen ratkaisu pitäis hankkia, tehdä, ostaa, teettää tai jotain. Vinkkejä mistä löytyis, joko valmiina tai sit joku tekijä tai mahdollisesti raaka-aineet helposti.

Rautakauppaan mars. Voin tulla tarvittaessa jeesaamaan.
Ei pitäis montaa eskoa kustantaa...
Tää nyt ei oo sama juttu, mutta ite oon ajatellu hankkia tällasen Hay Loop -naulakon.

Kuva

Ei oo akuutti tarve niin oon odotellu sopivaa tarjousta (saa vinkata). Normihinta on ~150 €.
Minusta tuo DLAn kuva näyttää galvanoidulta putkelta (oisko 1 1/4"). Ei siis ihan ilmainen ratkaisu mutta jämäkkä.

Rautakauppa ei pysty tekemään galvanoitua putkea kierteille oikeaan mittaan, joten pitänee mennä LVI liikkeeseen, jossa kierrekone. Voi varmaan tehdä rautakauppakamastakin mutta tulee kyllä komeampi galvanoituna ja kunnon kierteillä!

Treen suuntaan pystyisin sopivat osat duunaamaan mutta pk-seudulle ei ole tällä hetkellä kalenterissa buukkauksia.
Granit (Erottajalla) myy DLA:n etsimää rekkiä. Hinta taisi olla 120€ paikkeilla, tosin rakenne saattoi olla vähän hutera.

HAYn rekki on tosi pieni. Myös se isompi versio on hieman ahtaan oloinen.
Pupulandia blogissa oli jossakin vaiheessa juttu tuollaisesta DIY-vaaterekistä. En löytänyt tähän, mutta joku voi ehkä pystyä kaivamaan esiin. Muistaakseni jutussa oli matskut ja kaikki.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.