Nik`s Barber:lle vahva suositus! Mukava kaveri ja juttua riitti niin kalastuksesta kuin suomalaisten juomakulttuuristakin. Myös letistä tuli tähän mennessä omasta mielestä tyylikkäin.
Itse olen nyt kahdesti käynyt töölön Groomissa ("sport") samalla mimmillä ja ollut varsin tyytyväinen. Lisäksi ajanvaraus toimivasti netin kautta ja ajan tuntuu saavan vähintään parin päivän varoitusajalla tai toisella kertaa sain jopa samalle päivälle, mikä itselle plussaa kun kalenteri elää kuitenkin sen verran.

Nyt tosin odottelen myös Dick Johnsonin avaamista Helsinkiin, josko siitä sitten uus vakiomesta.
Itse olen tykännyt Walden's classic barber liikkeestä. Väinämöisenkadulla stadissa. Sekä tukkaa, että partaa siistinyt sieltä. Hyvä meno ja ammattilaisia. Ehkä kuitenkin vähän klassisempia tyylejä.

Groomin liikkeistä myös hyviä kokemuksia, mutta viimeksi kun extremessä siistittiin naamakarvoja niin viikset pääs lyhenee vähän liikaa.. Mut menee molempien huonon kommunikaation piikkiin.
Groomissa on toki se, että siellä on paljon partureita ja taso luonnollisesti vaihtelee. Sinänsä hinta/laatu on siellä yleisesti kohdallaan, vaikka en hiuksenpidennyksiä ole sieltä saanutkaan
Tuli suositusten mukaisesti käytyä kuitenkin Chop shopissa vaikka se vähän oman alueeni ulkopuolella onkin. Todella vahva suositus näin M roomin jälkeen, vaikka M roomissakaan ei mielestäni suurempaa vikaa ollut.
kvarkki kirjoitti:^ Niille tulee vissiin putkiremppa tän kuun lopulla ja paikka on kesään saakka kiinni. Eli kohta taas uusi parturi etsinnässä..

Toinen näistä jatkaa Kurvissa jossain tiloissa putkirempan ajan.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.