Olympiamatka on kiva jos vaan uinti kulkee. Itse valitettavasti en taivu kuin rintavetoon mutta olen siinä aika väsymätön ja nopea mutta silti ei oikein viitsi lähteä tosissaan mihinkään. Suurin haaste on saada jalat juoksutahtiin kun fillarin selästä hyppää.
Joo on tässä itelläkin vielä töitä, että tosta selviää jotenkin järkevästi. Tosin ei (ainakaan vielä) oo tarkoitus vetää ihan hampaat irvessä tota, kunhan kokeilla miltä tuntuu. Oon nyt muutaman 90km pyörälenkin jälkeen käynyt vielä heti perään lenkillä ja yllättävän hyvältä se juoksu on tuntunut. Tosin se on sit eri homma jos on painellut pyörällä 40km reilusti yli 30kh/h keskarilla...
Haussa: mahdollisimman kevyet, kompaktit ja ohutpohjaiset kengät salille. Omat varrelliset sisäpelikengät täyttävät repun aika nopeasti ja painonnostokenkiä tuskin tulee enää käytettyä, sikabulkkiajat takanapäin. Ehdotuksia?
^^Osa liikkeistä (mave) meneekin, mutta esim juoksumatto ei kyllä millään irtoa sukilla. Lisäksi tulee ajoittain käytyä kahvakuulailemassa, mihin kengät ovat hyvät.

e. Vibramilla on tietty ne ihmekengät, onko kellään kokemusta?
Inov, Merrell, New Balance ja esim. Vivo Barefoot tarjoaa noita ohuella pohjalla olevia treeni-/juoksukenkiä. Ns. barefoot, mutta ilman sitä varvasmuotoilua. Mulla on muutamat vuoden ollut New Balancen minimus- kenkä toiminnallisessa treenissä.
Kiitos vinkeistä, esim. nuo Merrellin barefootit vaikuttavat juuri oikeanlaisilta. Pitää kärkkyä aleja, Scandinavian Outdoor Storessa ainakin näytti olevan.

Jotenkin karsastan ajatusta salilla hiihtelystä sukkasillaan, vaikka ei siinä mitään vikaa ole.
Onitsuka Tiger toiminut itsellä todella hyvin ja kiinnostaisi ostaa toiset ulkokäyttöön. Löytyy sellaisella todella todella kevyellä valkoisella pohjalla.
Nostellaas tätä. Onko liha heikentynyt kun edelliset postaukset melkein vuoden takaa? Hurahdin tässä boulderointiin. Tekniikalla oon yrittäny mennä mutta jeebus kun koittaa voimalla kompensoida kyvyttömyyttä niin kyllä on kyynärvarret tulessa. Ei ole paljon iloa muscle upeista sun muista hupiliikkeistä kun otteet ei pidä eikä jalat, kulmat, keskivartalo ja mitä näitä nyt on toimi. Muita harrastajia foorumilla?
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.