No mites se meni? Itselle oli liian vaikeeta kyllä tällä kertaa tällä valmistautumisella. Lapsellisia virheitä kertyi aivan liikaa. Muutamia sijoja tippui joukkueen sijoitus omalla kakkososuudella. Haastavat radat oli saatu aikaan.
Ei voi valittaa. Avausosuus melkein optimistiseen 2h tavoitteeseen, neljä minuuttia taisi mennä yli. Siitä en tiedä, että oliko tuolla mitään tekemistä suunnistamisen kanssa. Lähdin takarivistä käytännössä ja voitin 333 sijaa oman osuuden aikana, seuraava kaveri 370 lisää. Alussa hirveä massa joka puolella menossa suunnilleen samaan suuntaan, sitten kapeita kivikkoisia uria, joissa ohitin hitaampia minkä nyt pystyi välillä vähän menemään vieressä.

Ainakin tuolla avausosuudella olisi suorastaan pitänyt kapinoida sitä selkeimmältä vaikuttavaa reittiä vastaan jos olisi halunnut itsenäisesti edes kuvitella suunnistavansa. Muutenkin kun lähti takaa niin oli metsä täynnä polkuja jo.
Onko täällä tennismiehiä? Mistä ostatte kamat?

Haussa kengät ja tietty Federerin jalanjäljissä Niken Vapor X:t ois päästävä testaamaan. Tuntuu vaan olevan hankala löytää sovitettavaksi perus Stadiumeista ja Intersporteista.
Omat tenniskamani olen ostanut joko netistä (TennisNuts) tai satunnaisesti esim. Talista. Aika heikostihan tuota tavaraa on missään myynnissä.
Onko foorumilaisilla ajankohtaisia vinkkejä treeni- (lähinnä juoksu-)kellon hankintaan? Ominaisuuksiltaan kellon ei tarvitsisi olla monipuolisin mahdollinen, perustoiminnallisuudet ja järkevä akunkesto riittää. Tavoite on jättää kellon myötä puhelin kotiin eli Spotify tms. musamahdollisuus olisi hyvä. Itse tässä jahkailen Garminin mallien kanssa, Vivoactive 4 tuntuisi tässä kohtaa parhaalta vaihtoehdolta. Muita suosituksia tai mitä kannattaa huomioda?
Mä en ymmärrä kuulokkeet korvilla juoksemista joten olen huono neuvomaan jos pitää siihen kyetä. Ymmärtääkseni ne tulee nimenomaan vasta yläpään malleissa kuvioon nuo appit sun muut. Toisaalta itselläni on juostessa myös kännykkä mukana, jos ei muuten niin turvavälineenä jos pitäis vaikka kyyti soittaa.

Oma kello on Suunto 9, ei myöskään malliston halpaa päätä. Kosketusnäytöllä ei urheilukäytössä tee mitään mutta kaikissa näissä taitaa olla. Akkukesto tässä on erittäin hyvä, jopa 120h niillä kaikkein niukimmilla GPS-toiminnoilla kiihtyvyysantureilla liikerataa paikkaillen. Kellokäytössä vaikuttaisi riittävän viikosta toiseen jos sellaista on tiedossa. Pidän siitä, että tämä on Suomessa tehty ja mitään valittamista en keksi äkkiseltään paitsi Suunnon sykevöiden heikon keston. Käytänkin itse Polarin vyötä.
Itsellä on käytössä Polar Vantage M, johon olen ollut tosi tyytyväinen. Löytyy oikeastaan kaikki tarvittava treenien ja kulutuksen seurantaa varten. Myös ulkonäkö ja rannetuntuma miellyttää niin, että pitkälti syrjäyttänyt automaatit omasta rotaatiosta. Treenejä varten myös sykevyö mukana.

Spotifyta ei löydy, mutta itsellä myös kännykkä kulkee mukana lenkillä (rengasrikkojen varalta) ja salilla (treeniohjelmat ja seuranta)
Täällä Garminin Vivoactive 3 Music, jossa juurikin pelittää Spotify. Valitettavasti omia bluetooth-kuulokkeita ei vielä löydy, mutta lainaluureilla kokeilleena poppi kyllä soi mallikkaasti. Kello on yllättävän siro ja menee urheiluhommien ulkopuolellakin hyvin + aina päällä oleva näyttö on kyllä tosi jees.

Pidättekö t-paitakeleillä luuria ihan shortsien taskussa vai löytyykö joku juoksuvyöhomma? Itsellä luuri päivittyi painavempaan ja takin taskussa vielä menee, mutta shortsien taskussa on kyllä heilunta semmosta että täytyy kyllä langattomat kuulokkeet ostaa kellon kaveriksi
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.