Help! Duuni muutti Kaisaniemeen ja oon ihan hukassa hyvien lounaspaikkojen kanssa.

La Torrefazione, Fratello, Eat & Joyn ruokala (tai mikä lie onkaan nykyään) ja noi Nepalilaiset ovat hallussa. Oisko jotakin muuta?

Eilen eksyin vahingossa Rautatientorin reunalla olevaan Mayaan. Oli kyllä niin never again -kategorian kokemus että ei helvetti. Tahdon välttää tällaisia.
oktopus kirjoitti:Help! Duuni muutti Kaisaniemeen ja oon ihan hukassa hyvien lounaspaikkojen kanssa.

La Torrefazione, Fratello, Eat & Joyn ruokala (tai mikä lie onkaan nykyään) ja noi Nepalilaiset ovat hallussa. Oisko jotakin muuta?

Eilen eksyin vahingossa Rautatientorin reunalla olevaan Mayaan. Oli kyllä niin never again -kategorian kokemus että ei helvetti. Tahdon välttää tällaisia.


Ateneumin Tablo on aika jepa.
Krunikan puolelta löytyy sit Qulma. Aika hiljaista noilla kulmilla muuten.
Onko jokin rajoittava ruokavalio, kuten natriumglutamaatin välttäminen tai vegemeno? Jos ei, niin Kaisaniemen metroaseman erinäiset all you can eat paikat tarjoavat vähän laatua ja paljon ruokaa.

Itse en ole koskaan käynyt, mutta Cafe Caisa/Ravintola Mesopotamia pitäisi olla ihan hyvä.
^Mä oon käynyt syömässä jonkun buffetin tuolla. Aika ota, syö, unohda -kokemus toi oli. Joku ihan maistuva tagine/pata tais olla joukossa. Valikoima oli kaikkiaan aika laaja, joskin sekalainen.

Ihan kokeilemisen arvoinen vaihtoehto, ei ton suunnan paikkoja liikaa ole.
Pepe kirjoitti:Onko jokin rajoittava ruokavalio, kuten natriumglutamaatin välttäminen tai vegemeno? Jos ei, niin Kaisaniemen metroaseman erinäiset all you can eat paikat tarjoavat vähän laatua ja paljon ruokaa.


Jos mahdollista, niin laadukkaat raaka-aineet jne. kiinnostaisivat. Kyllähän nää kulmat tuntuvat olevan täynnä noita EUROOPPALAINEN VERSIO KAIKKIEN AASIAN MAIDEN RUOKAKULTTUURISTA buffetteja, mutta jotakin muuta mä ehkä ennemmin söisin. Satunnainen poikkeaminen ei haittaa, mutta ei kärsisi viitenä päivänä viikossa vetää tuollaista.

Mesopotamia kiinnostaa kyllä.
oktopus kirjoitti:Help! Duuni muutti Kaisaniemeen ja oon ihan hukassa hyvien lounaspaikkojen kanssa.

La Torrefazione, Fratello, Eat & Joyn ruokala (tai mikä lie onkaan nykyään) ja noi Nepalilaiset ovat hallussa. Oisko jotakin muuta?

Eilen eksyin vahingossa Rautatientorin reunalla olevaan Mayaan. Oli kyllä niin never again -kategorian kokemus että ei helvetti. Tahdon välttää tällaisia.


Ite tuli oltua noilla kulmilla duunissa, eikä noi lähistön safka mestat ainakaan sillon ollu häävejä. Aika karseita ketjupaikkoja suurin osa.
Juuh. Helvetti. Jos vähän jaksaa kävellä, niin onhan tossa sitten nuo Zucchini, Puttes, Skiffer ja sen sellaiset. Ja jos vähän pidemmälle, niin sitten alkaa jo olla Kampin lounaspaikat jo kulmilla. Ahdistaa.

Onks Krunassa mitään?
Prikhom ja Gran Delicato.

Eiks tossa ala olla jo joka päivälle omansa?

Yst. terv. nimim. joka päivä Fazerin työpaikkaruokalassa (joka ei itse asiassa ole niin huono ku luulis)
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.