^
Ei oo tullut lähiaikoina käytyä, viimeksi oli vähän pettymys. Mut raportti kiinnostaa jos joku käynyt.
Sandron brunssi on omaan makuun ehkä paras niistä, mitä on tullut testattua.
Oon käynyt. On nykyään vähän vähemmän sofistikoitunut (lue: mättöisämpi) kuin ennen, mutta toisaalta buffa toimii eikä tarvitse kärsiä Siltasen vanhasta ongelmasta eli aivan järjettömän pitkästä odottelusta. Pahimmillaan varmaan about tunnin joskus joutunut odottamaan Berlin-annosta.

Siltasen keittiö on muutenkin vaihtunut, ja siellä on nykyään mielestäni ihan ok thai/korea vibat. Tsek esim. thaikkuburger ja bibimbap.

Olen saattanut mainita aiemminkin, että mun oma brunssisuosikki tällä hetkellä on Goodpie Bakeryn Keidas, joka löytyy Fleminginkadulta. Mulla on tosin osittain oma lehmä ojassa, kun käyn siellä brunssilla silloin tällöin levyjä pyörittelemässä. Kannattaa tsekkailla esim. FB:stä viikonlopun brunssin vaihtuvat annokset ja käydä jos osuvat hyvin.

Sunnissa (Engelin yläpuolella) on myös ihan kohtuullinen brunssi.
Millonhan sitä oppii muistamaan, että Chicos kyllä tarjoilee kaupungin paskimmat burgerit... Semikiireessä tuli haettua lounas mukaan ja oli kyllä taas niin onneton viritelmä, että eipä jäänyt paljon kerrottavaa.

Ja eilinen lounas korjaamollakin oli pettymys, kun uusi keittiömestari oli päättänyt pudottaa aiemman salaattipöydän kokonaan pois.
Kalaliike Marja Nätti tarjoili just äsken lounaalla ehkä tämän vuoden parhaan lohikeiton.

Ravintola Kolo, joka on erinomainen, ilmoitti myös juuri palanneensa ravustustauolta takaisin arkeen. Suosittelen lämpimästi. Löytyy tuosta Fredan ja Bulevardin risteyksestä. Kymmenisen metriä siitä kohti Punavuorta.
oktopus kirjoitti:Ravintola Kolo, joka on erinomainen, ilmoitti myös juuri palanneensa ravustustauolta takaisin arkeen. Suosittelen lämpimästi. Löytyy tuosta Fredan ja Bulevardin risteyksestä. Kymmenisen metriä siitä kohti Punavuorta.


Kololle "peukkua" myös täältä.
Mites hei, onko tietoa vieläkö Lupolo on pystyssä / auki?

Puhelimella sinne ei pääse ja fb-sivuillakin viittauksia tuohon avattuun Tres Bones-lafkaan, että ei tiedä onko tämä joku uusi viritys vai mitä?
No koska toi Tres Bones löytyy osoitteesta Annankatu 6, ni eiköhän tässä sitten nimenomaan tästä vaihdoksesta ole kyse (toki joku info olis esim tuolla fb-sivuilla paikallaan).

Huomenna testiin, toivottavasti meininki on yhtä hyvä kuin Lupolossa, josta pidin kyllä kovasti.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.